Problème succès [Translation: Problem success]

Alors voilà mon compte à été bloqué pendant 1jour et quand j ai pu y retourne tout mais succès on été mi à zéro 

J ai appelle Xbox live pour avoir des info et surtout trouve une solution à se problème il mon dit de consulté les form pour que on puisse m aide 

Alors y a t il une solution à mon problème ? Ou je peux parler avec un représantant Xbox pour mon problème ?

Merci de votre réponse :)

[Translation: 

So that my account has been blocked for 1 day and when j have returned everything but success it was mi to zero

I have called Xbox live to get info and above all to find a solution to be problem it my consulted said the form so that we can m help

Then there it a solution to my problem? Or I can talk to a Xbox representative for my problem?

Thanks for your reply :)]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:
Answer

Hello, it would appear you had your Gamerscore reset. When that happens you cannot earn those achievements again. There is nothing you can do other than to start earning your Gamerscore again from 0.

Bonjour, il semblerait que vous aviez réinitialiser votre Gamerscore. Lorsque cela arrive, vous ne pouvez pas gagner à nouveau ces réalisations. Il n'y a rien que vous pouvez faire d'autre que de commencer à gagner votre Gamerscore à nouveau de 0.

Broccoli, tiny trees of green goodness.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.