Plantage xbox 360

Bonjours, j'ai un souci avec ma xbox360 quand je veux jouer a black ops 2 en local et en étant conecté a internet ma console crash j'ai un écran noir  et je ne peux plus rien faire or quand je ne suis pas conecter a internet je peux jouer normalement. Que doit-je faire??

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

It works but suddenly I can no longer play live since I asks the update to play and if I disconnect from live if I do not put

------------------------------

Yes.  Let it download the update again.  If it goes to black screen yet again, tell us.

Oui. Laissez télécharger la mise à jour à nouveau. Si tout se passe à l'écran noir encore une fois, dites-nous.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hi xxbl4ckdoomxx - Unfortunately my translator is not doing very well with your last reply. Would it be possible for you to phrase it in english? Thanks!

Sorry this didn't help.

up

Sorry this didn't help.

Sa marche mais du coup je ne peut plus jouer en live puisqu’il me redemande la mise a jour pour jouer et sinon il me déconnecte du live si je ne la met pas...

Sorry this didn't help.

Hi, I have a problem with my xbox360 when I want to play a black ops 2 locally and being connected to the internet crash my console I have a black screen and I can not do anything or when I'm not connected to the internet I can play normally. What should I do??

-------------------------------------------------------------------

Try deleting the game update. dashboard -> settings -> system -> storage -> storage device -> games and apps -> black ops 2. delete title update. launch game and it should work.

Essayez de supprimer la mise à jour de jeu. tableau de bord -> Paramètres -> Système -> Stockage - périphérique de stockage> -> Jeux et applications -> black ops 2. supprimer mise à jour du titre. lancer jeu et cela devrait fonctionner.

Sorry this didn't help.