peligro con sony [danger with sony]

miren  vien  lo  que  le  paso  a  dreamcast    averiguen  vien  como  sony  persiguio  y  planeo  destruir   a  sega  asta  que

lo  lograron  espero  que  no  le  pase  lo  mismo  a  xbox360  que  terrivle  seria  que  termine  como  sega  no  hagan  ningun negosio con sony

utilisen   el sistema  de  microsd  es mas  fiel  que  el  blurey  ymas  completo

y  antipirateria  el  sistema  blurey  no  tiene  que  esistir  tengo  grandes  proyectos  

para  xbox  pero  no creo  que  me  escuchen

[Translation: look what happened to welcome vien as persiguio and glide sony dreamcast sega until destroy

did I hope not it happen the same to xbox360 to serious terrivle ending as sega do any negosio with sony
utilisen the microsd system is more faithful than the full ymas blurey
and anti-piracy blurey system do not have to esistir I have large projects
for xbox but I do not think that I heard]

Question Info

Last updated July 5, 2018 Views 1 Applies to:

Saludos

No te preocupes la mejor consola del mercado es xbox y con kinect y todas las buenas aplicaciones que se han integrado a la consola como zune, netflix, youtube etc etc, no tiene competencia, se que hay gusto para todos y cada consola tiene algo bueno, pero sin duda la mejor y por mucho es nuestra xbox

Asi que en esta generacion y  las que vienen seremos num. 1

[Translation:

Best regards
Don't worry the best console on the market is xbox and kinect and all good applications that have been integrated to the console such as zune, netflix, youtube etc etc, has no competence, is that there are tastes for everyone and every console has something good, but without a doubt the best and by far is our xbox
So in this generation and those who come will be no. 1]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.