Peli kavereita etin!

Alkaa oleen hiukan tylsää kun ei kaikki kaverit ei välitä pelata eikä kaikilla kauheesti ole online peli hommaa et pyydän sit täältä.
Tietysti niitä pelejä ois kiva pelata jos ois näitä samoja eikä tarvi hankkii erikseen jotain peliä joka ei innosta. Suurin osa on pikkuveljen ostamia pelejä, että ei kannata ihmetellä esim. Lego Star Wars :'D

Mutta nautin kyllä haasteellisimmista peleistä, esim. band rock kaltaiset tai arvoitus pelejä. Ampumapeleissä en ole mikään pro että näin mut harjoitus tekee mestarin. Minulle voi ehdottaa hyviä pelejä. Mistä minä itse tykkään on fantasia pelejä. On muitakin mutta en nyt osaa sanoo mitä muut on, yleisimmin seikkaulipelejä.

Ja mielummin oman ikäisen suuntaisia (17), vaikka 16-20? Kunhan nuoria.
Mikkiä minulla ei ole vielä mut tulee viel joku päivä hankittua. Mielellään ei mitään härö puheita, vitsit on eriasia mutta jos häröys menee vähän liiallisuksiin niin tiedätte varmaan. 

Odottelen vastauksia, kiitos ja nähdään! ;)

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 10 Applies to:

Haudi.

Minut voi lisätä. Pelejä löytyy suuntaan jos toiseenkin, niin eiköhän sieltä jokin löydy mitä pelailla. Co-op pelit kiinnostavat eniten esim. RE5.

Minäkin etsin pelikavereita :) ite oon 20.v ja pelailen vähä sitä sun tätä :) omistan myös mikin. ;)  lisäilkääpäs :p

Sama täällä. Saa lisätä jos vaikka pelit matchaa!

Joo, Resident evil5 on aika kivaa mättöä co-opissa. Myös Gears of warit ja Guitar herot ynms :P