parent account

Hoi iedereen,

sinds kort heb ik een laptop met windows 8.1, hiermee moet je aanmelden met je microsoft account, op zich geen probleem.

Het probleem begint als ik in de games app wil gaan kijken. Hierbij moet ik weer aanmelden met mijn microsoft account, en als ik dit probeer te doen komt hij met de melding dat ik de algemene voorwaarden moet accepteren. Om een lang verhaal kort te maken. Dit moet gedaan worden door het parent account. Toen ik mijn xbox kocht hebben we een extra account daarvoor aan moeten maken. We weten nu dus de naam van het account niet meer. Ik heb weinig zin om te wachten totdat ik 18 ben en dan alle functies van mijn pc kan gebruiken, en ook weer online kan op mijn xbox. Enig idee *** ik erachter kom wat de inlognaam van het parent account is?

Met vriendelijke groet,

Joris Coenen

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

Hoi,

als je de xbox nog hebt, kan je via the xbox zien wat het email adres is van het parent account. Volgens mij wordt deze getoond wanneer je account security/privacy settings wilt aanpassen.

Tevens is het wachten totdat je 18 bent ook geen optie, omdat je account dan eerst naar adult gepromoveerd moet worden en dit gebeurt ook via het parental account.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.