Päivitys ja kone jumiin

Olen päivittänyt koneen olikos se viime viikolla ja tänään pelailin kunnes kone hyytyi. Yritin käynnistää uudelleen mutta 3 perkuleen rinkulaa syttyi.

Konsoli on hankittu joskus 2006 ja ollut muistaakseni 2008 saman vian takia korjattavana mutta siitähän minulla ei ole enää mitään dokumenttia. Liittyykö tämä päivitys siihen että kone hajos sillä mitään merkkejä ei ole ollut ilmassa että kone hajoaa.

Nyt kysymykseni kuuluu heitänkö tällä vesilintua ja lähden ostamaan uutta  vai auttaako itkeminen asiakaspalveluun? Onko kellään kokemuksia?

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Jos sinne kolme punasta valoa sytty eli ns. RROD ni se vaan tarkottaa sitä että kone on antautunu. Ei pitäs päivityksellä olla mitää tekemistä asiaan.

Kyllähä tuo konsoli on jo ihan hyvän ikänen kans et ei se ihme oo jos rupee särkyy. Kahden vuoden takuu noissa taitaa yleensä olla et ei varmaan enää takuuseen mene. :D

Jos löytyy taskun pohjalta ylimäärästä sen verran ni uutta sit vaan.

joo, näin vähän epäilen että hajos vain vanhuuttaan. Mutta kyl täs sen verran potuttaa et nyt lähtee kaikki myyntiin ja katotaan sit syksymmällä jos jaksaa hankkia toisen nimeltä mainitsemattoman konsolin. Kesä on rillauksen aikaa, eikös se Jutinkin näin sanonu :D

mulle kävi samanlailla ei nää vanhene just päivityspäivänä koska pelitti sitäennen ok

Sama juttu.Ei pääse dashboardiin,update failed ja status koodi.

Jenkkifoorumeilla raportoidaan samoista ongelmista.

Joo mulla tuli sama, mut sain korjattua xboxini avaamalla se kokonaan otin sen alumiinisen viilennys jutun siitä GPU:n päältä ja sen jälkeen suojasin GPU:n ympäriltä kaikki muovi osat eli kaikki liitännät ja ne sellaset komponentit missä on muovia päällä joten suojasin ne siis normaalilla keittiö foliolla jonka jälkeen vaan kuumensin koko aluetta kuumailma puhaltimella reilu 10 minuutin ajan mikä jää paljaaksi GPU:n ympäriltä jonka jälkeen annoin koko höskän viilentyä reilu 3-4 tuntia (mihinkään osaan ei saa koskea) ja sen jälkeen kasasin ja toimii nyt ihan moitteettomasti  (MUISTAKAA EN OLE VASTUUSSA MISTÄÄN TEIDÄN XBOXIN VAURIOISTA JOS TEETTE TÄMÄN TOIMENPITEEN XBOX 360 KONSOLILLE)

Ja mun xbox 360 on varmaan reilu 5 vuotta vanha ja mulla on se PRO 20 GB versio

Joo kyl tuolla tavalla saa korjattuu aika useinki. Taitaa löytyy ihan youtubesta videooki siitä miten tapahtuu. Ei oo kovin monimutkanen juttu loppujen lopuks.