Overdreven beveiligings instellingen

Mensen bij microsoft waar zijn jullie mee bezig, als ik mijn 360 inschakel krijg ik steeds de vraag over mijn beveiligingsinstellingen, daarna krijg ik de vraag of mijn alternatief e-mail adres werkt, jaaa dit werkt al 100 keer gedaan, en ook via gsm dan krijg ik een sms, ook al gedaan, dan blijft er nog 1 optie telefoon, maar dat gebruiken wij hier niet meer, wij gebruiken volledig gsm...Willen jullie nu eindlijk es zorgen dat deze onzin stopt !!! btw begin me sterk af te vragen of ik de opvolger ga kopen er is altijd wel iets loos ...los het op vrdrie op !

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Ik hoef dit probleem niet geminimaliseerd te zien, als iedereen zo reageerd zoals jij, van wen er maar aan dan is het ver gekomen, het is doodeenvoudig overdreven en daarmee uit, ik kan er mee leven als zulke vraag een keer komt, maar eens het is ingesteld moet deze ook wegblijven en niet elke keer weer terugkomen, maar mij niet gelaten hoor, ze doen maar, ze zullen wel zien waar ze komen met hun overdreven maatregelen...denk erom ik ben niet de enige die hier niet van houd, heb al verschillende andere mensen gehoord en van de 1ste tot de laatste klaagt hierover nu ja buiten 1 dan u die dit probleem minimaliseert .

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Aan de mensen van Microsoft?? Op dit gedeelte van het forum?? Are you for real?? Maar ga niet verwachten dat je frustratie post hier door Microsoft gelezen word. Wil je echt hebben dat ze je post 'kunnen' lezen doe dat dan in dit gedeelte forums.xbox.com/.../default.aspx of in dit gedeelte forums.xbox.com/.../default.aspx maar niet hier!

Zoals je wenst zal ik u nu met rust laten.

Sorry this didn't help.

Op de manier hoe jij reageerd van whatever...heb ik eigenlij liever dat je mijn post niet beantwoord, ik meld een probleem aan de mensen van microsoft niet aan u, als jij met die overdreven prutsen kunt leven hoef ik dit niet te weten, dus jou reactie zie ik als nietig. btw dit forum is zo dood als maar zijn kan...dit zie je natuurlijk aan de reacties...

Sorry this didn't help.

Ach dat heeft Apple en Google ook. Dus overdreven? Nou nee hoor... Dit word volgens mij gewoon de standaard dus wen er maar vast aan.

Sorry this didn't help.

What ever. Als je dit als irritatiepunt ziet, vooral hoe je afgeeft op mijn reactie, dan is het leven nog best lang. Het is jouw dag. Als je een vliegtuig wil pakken om ze dat in Redmond te vertellen, ik hou je niet tegen he...

Sorry this didn't help.