Ontevreden.

Ik ben zeer teleurgesteld in Xbox, heb mijn console nu bijna 3 jaar in bezit en heb er eigenlijk meer negatiefs over te vertellen dan positief. Sinds een maand of drie geleden kreeg mijn nieuwe Xbox 360 slim kuren met het lezen van cd's. Heb hem opgestuurd en kreeg een gereviseerde Xbox terug die er eigenlijk nog slechter aan toe was dan mijn oude console. Hij zat onder de krassen en al snel na een dag gamen bleef mijn console midden in een spel hangen. Sinds kort blijft het probleem zich iedere keer na 5/10 minuten spelen voordoen. Dit gaat gepaard met groene flitsen en kleine vierkante blokjes over het beeld heen. Ook word hij ongelofelijk warm en klinkt het alsof er van alles los in de console zit. Ook als de console aan staat maakt deze een oorverdovend lawaai.

Hoe kan het in vredesnaam gebeuren dat ik een console ontvang die er nog slechter aan toe is dan mij vorige.

Goed nu compleet wat anders. :-) 

Ik kwam gister in mijn favoriete game winkel en zag daar het nieuwe wireless steering wheel voor de Xbox 360 liggen. Ik moest even bijkomen van het lachen en bedacht me toen eventjes, waar is Xbox toch mee bezig? Een draadloos stuur voor de Xbox 360. Is dit echt waar de diehard gamers op zitten te wachten?

Nee natuurlijk niet! Een stuur dat je constant boven je schoot moet houden en je met moeite al die knopjes **** bereiken. Ik heb hem aangeschaft maar na een uur Forza Motorsport gespeeld te hebben ook direct weer op marktplaats gezet. Hier zit geen enkele race game fan op te wachten. Ik mis het oude stuur waar je tenminste echte feedback krijgt. Het schakelen en gas geven met echte pedalen een stuur waar gevoel in zit!

Ik weet niet wat ze er mee willen bereiken maar ik zal dit product absoluut afraden. Het is leuk voor eventjes maar je gaat er niet uren mee zitten. 

Tip; Kom met echte gamer stuff, waar je een compleet andere beleving van zult krijgen.

Wees innovatief en luister naar de gebruikers van je console. Informeer bij hun wat ze graag willen zien.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Wat betreft die console die je terug hebt gekregen en niet naar behoren werkt... Gewoon weer bellen en regelen dat je een andere krijgt. Heb dit ook ooit eens meegemaakt, disc-drive werkte gewoon niet van de replacement console, en dit is toen door de helpdesk-medewerker zeer goed opgelost en ik was binnen enkele werkdagen in het bezit van een nieuwe Xbox!!

Dat draadloze stuur had ik ook laatst in de winkel zien liggen, snap echt niet dat mensen zoiets kunnen verzinnen, laat staan kopen om mee te gamen. Het word helaas meer en meer duidelijk, gamen word casual en iedereen moet mee kunnen spelen. Kinect is daar ook een mooi voorbeeld van, maar of de echte gamers daar nu op zitten te wachten, ik dacht het niet!

Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over de 'next-generation' consoles, en als die dan niet aan mijn verwachtingen voldoen ga ik denk weer terug naar gamen op een PC...

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Ben het helemaal met je eens, het gaat best wel achteruit met consoles van tegenwoordig . Ik denk dat ze een breder publiek willen aanspreken met hun product. Ze moeten met nieuwe innovatieve dingen komen waar de ervaring met een game console stukken beter op zal worden. Ik wacht dus ook netjes op de volgende generatie consoles of in ieder geval de opvolger van de Xbox 360. Tot nu toe ben ik tevreden over de game ervaring maar mis ik nog de echte ultieme gamer uitrusting. (van Xbox zelf)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.