onko minua yritetty huijata vai enkö ole ainoa?

elikkä kirjoitan tän tästä vain äkkiä, tänään tuli tekstiviesti kännykkään: "hello magneps! we have chosen you to the winner of the 8000 Microsoft points, read more at:..." sit siihen ilmestyy linkki ja kun menen etsimään sitä linnkiä tietokoneellani, ilmestyy tämä xboxin oma virallinen sivusto jossa lukee:

"Sivu jota etsit, saattaa olla uudessa paikassa tai ei enään käytettävissä"

oliko tämä vain täyttä pilaa vai onko oikeasti minun joku palkinto jossain jostain saatavilla? arvaukseni on: pilaa... jos joku haluaa tai yrittää ottaa selvää tästä niin puhelimen numero keneltä sain tämän viestin oli 173601, yritin soittaa tälle luullakseni että siellä olisi joku microsoftin työntekijä vastaamassa, mutta puhelimeni sanoo että numero ei ole käytössä. odotan innolla vastauksiani koska olen hyvin hämmentynyt, ja jos joku muu sai myös tämän saman, niin ilmottaisi minulle koska siinä olisi hyvä todiste tämän olevan scämmiä. vastatkaa jos pystytte. kiitos.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to:

epäilisin että sua on viilattu linssiin.. jos olisit voittanu jossain microsoftin tai ea:n skabassa ois viesti tullu sun sähköpostiin mitä käytät origin tililläs. Ja saunalahen liittymän omistaja voi lähettää netistä 20 ilmaista tekstiviestiä kyseisestä numerosta. Eli voipi olla joku sun tuttuski.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.