Nya Xbox 720 eller vad den nu kommer heta.

Vad har ni för förhoppningar om nya xboxen som ryktas komma 2012 ? Ska den ha Bluray spelare, en webbläsare eller vad skulle ni helst vilja ha på den ?

Själv så skulle man vilja ha en bra webläsare, man har haft Wii och ps3, och även om deras webläsare är sunkiga så har det ändå vart bekvämt att surfa lite med och slippa starta den jäkla pcn jämnt för minsta lilla koll på nåt,

pc´n hos mig är absolut stendöd som spelplattform, konsoll är det enda som gäller, och en webbläsare på xbox för att kunna gå in på detta forum, FZ eller yuotube medmera hade vart enormt kul och smidigt.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 7 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Vill du att vi ska samma öde till mötes som PS3-spelarna med deras PSN? Det är vad jag tror kommer hända om man lägger in en webläsare i xboxen. Om man prompt ska ut på nätet så är det ju inte så svårt att starta upp datorn.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Tror inte det kommer ytterligare en ny box inom de närmaste åren.

Visst e det mycket rykten nu innan E3, men det är rykten än så länge.

Bluray är det nya formatet och ett måste.

3D

Ingen Webbläsare eftersom det är för stor risk, dessutom vill jag inte sitta och skriva med handkontrollen i forum.

Sen får vi se vad mer som har dykt upp när det närmar sig release.

Sorry this didn't help.

ok, webläsare kan väl uteslutas då, men vi har redan nu tillgång till twitter och facebook, youtube hade vart kul att haft acces till också, vad man förstått så blir det till stor del nedladdningsbara spel till kommande konsoller, lite synd isåfall, eftersom man föredrar att ha spel på skiva, är man rädd om grejer så kan man ha kul med sina spel livet ut,

medans nedladdningsbara spel kan utnyttjas inom ett visst antal år, dom spel man laddar ner i nuläget till 360 har man rätt att använda till 2016 nåt sånt ?

Sorry this didn't help.

Vi kan nog förvänta oss YouTube till både PS3, Wii och Xbox 360 i framtiden, Google söker ju utvecklare till just det. Om Nintendo släpper en ny Wii så tror jag att Xbox måste följa efter, de kan inte vänta flera år och låta Nintendo sno marknadsandelar. Mitt tips är att Microsoft släpper en ny Xbox inom ett år efter det att Nintendo har släppts sin. Jag tror inte att Microsoft visar någon ny Xbox på E3.

Sorry this didn't help.

Jo nya Nintendon ska tydligen vara mer inriktad på hardcore gamers, så grafiken ska vara bättre än ps3 och 360´n och kan sno spelare pågrund av det.

Xbox 360 är ju 6 år nåt sånt gammal, så för min del så tycker man att en ny maskin om högst 2 år vore önskvärt, och som lindgren säger så mer eller mindre måste MS svara på Nintendos nya maskin, ps3an kommer bli fett akterseglad eftersom Sony planerat att ha den i typ 10 år.

Sorry this didn't help.

Glöm inte att även MS tänkte låta 360 leva i 10 år, den är inne på år 6 nu. Om dom släpper en ny konsol 2015 som dom planerade från början tror jag det kan bli stora köp eftersom alla kommer iallafall tro att den är extrem för att det tagit 10 år sedan deras tidigare konsol släpptes.

Sorry this didn't help.

har hört att microsoft släpper en ny kosol 2012  .....  antar att sony måste börja tänka på en ny då också ... men jag  är helt nöjd med 360  !

Sorry this didn't help.

Ja någon ny xbox kommer vi nog inte få se för än 2014 skulle jag tro.

Då måste den ju ha blu-ray om det inte har kommit något bättre tills dess.

Webbläsare tror jag inte alls på för då skulle vi sett den redan om microsoft ville ha det.

Sorry this didn't help.

Ingen som har sett på E3 eller? Ingen ny Xbox nämndes där samt att nu ska bland annat bing och youtube komma till 360, visst bing skulle inte fungera som en riktig webbläsare som tex på pc, men den skulle bla underlätta sök på allt material som finns på xbox. Och skulle fungera tillsammans med kinect, så att man då kan tex säga "xbox halo" och därmed snabbt och enkelt få upp en lista med alla spel, bilder, teman, videos m.m som har med halo att göra.

Så till nästa generation lär det vara en fullt utvecklad webbläsare, vare sig vi vill eller inte.

Sorry this didn't help.

Klart vi har sett E3 ^^.

Tror inte det kommer en ny Xbox.. på ett tag. Jag skulle inte vilja ha en blu-ray spelare i den iheller för den delen, det är ps3 påhitt, och jag inte se skillnaden när jag sitter o tittar på film.. Och Definitivt inte i gaming.

Om den nya generationen kommer ha en webbläsare, måste den ha en såååå mycket bättre handkontroll, kanske till och med ett keyboard. och då väljer jag personligen att ha igång laptopen än att sitta med små styrspakar o knappa.

Sorry this didn't help.