No logro jugar online

Como entrar a jugar en linea por primera vez, si segun he escuchado tengo un mes gratis de afiliacion??

Y si no es asi cuanto es el costo para Costa Rica y que beneficios obtengo.

Deseo jugar y aprovechar mi consola de xbox 360 y ni siquiera puedo entrar ni contratar algun servicio pago.

Saludos

[Translation: As entering play online for the first time, if listened to according to have a month free affiliate? And if so how much is the cost for Costa Rica and benefits get it isn't. I would like to play and take advantage of my xbox 360 console and I can not even enter or hiring any service payment. Best regards]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 7 Applies to:

lo que tienes que haces es vincular por primera vez tu cuenta de hotmail con tu gamertag en tu xbox, no desde la pagina de xbox.com porque ahi no te haran valida la prueba de 1 mes de gold, puedes ver los precios desde la pagina de xbox.com en el apartado donde dice ser miembro gold y pues los beneficios que obtienes es jugar los juegos online, descargar demos que a veces son solo para miembros gold y despues de un tiempo para todo publico, ofertas en DLC o juegos arcades cada semana, e incluso te puedes unir a un programa que se llama xboxliverewards, donde puedes conseguir puntos de microsoft para comprar juegos arcade.

Intenta esto que te digo, si tienes problemas hasmelo saber y yo te estare ayudando

[Translation: what you have to do is link your hotmail account with your gamertag on your xbox, for the first time not from xbox.com page because there not you haran validates the test of 1 month of gold, you can see the prices from the page xbox.com in the section where it says be member gold and benefits you get is to play games online download demos that she sometimes only for gold members and after a while to all public, offers in DLC or Games Arcade games every week, and you can even join a program called xbox live rewards, where you can get points for microsoft to buy arcade games.

Try what you say, if you have problems hasmelo know and I you will be helping

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hey Blunter, I also notice you say you're located in Costa Rica, this is the reason you're having trouble purchasing Xbox LIVE, as Costa Rica is not a supported LIVE region. For now I'm afraid you won't be able to participate in some of the programs chiko has mentioned. 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.