Next Generation Xbox Console

Even bijkletsen rond dit onderwerp...
Mijn verwachtingen lijken uit te komen...

De geruchten gaan dan Microsoft zijn nieuwe Console op de E3 2012 aan zal kondigen, ikzelf verwacht dan de release van deze console ergens 2013.
Leuk zou zijn als dit ook weer maart/april van 2013 plaatsvind...

Laatste geruchten zijn ook dat de nieuwe console ingame graphics kan produceren die kwalitatief gelijk zijn aan de film Avatar van James Cameron...
Asus werkt al aan een nieuwe grafischekaart welke deze graphics moet gaan produceren...

Spannend allemaal, we kijken uit naar 2012!!!
Greetz

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

2013 al. Dat is best wel snel. We zitten alweer bijna aan het einde van 2011.

Ik moet nu wel heel erg gaan opschieten met alle games die ik nog wil spelen, voor je het weet is die nieuwe console er en game ik daarop.

Hebben we dan ook achievements zoals we dat nu hebben? Of halen ze dat er weer uit omdat er menig men zijn die hun gamerscore hacken?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Chill ga zeker wel halen zou wel moeten om de nieuwe halo's te blijven spelen [:P]

En denk ook wel dat het verstandig is van XBOX aangezien de games van nu ook niet meer egt veel mooier worden en als het zo als Avatar der uit gaat zien wordt het wel echt ziek mag Asus wel een goede videokaart maken als het maar niet allenmaal 3D wordt want dat vind ik echt overrated heb het al met een paar PC games gedaan en is op zich wel leuk maar speel liever alles in "2D".

Maar ben benieuwt....

Sorry this didn't help.

Laat ik vooropstellen dat ik ook erg benieuwd ben naar de nieuwe Xbox console, maar ik vind 2013 eigenlijk nog echt te vroeg. Wat mij betreft mag de Xbox 360 nog wel even blijven voor een x aantal jaar.

Mijn grootste angst zit in het feit dat Microsoft wellicht weer in herhaling zal gaan treden net zoals bij de Original Xbox. Deze lieten ze namelijk als een baksteen vallen en er kwamen ook nog nauwelijks games voor uit. Dit stelde mij zeer teleur, zeker als je kijkt naar hoe concurrent Sony dit aanpakte met de PS2. 

Ik hoop dus niet dat Microsoft dezelfde fout maakt als bij de Original Xbox en dus de Xbox 360 qua support en games maar een beetje in het diepe gooien.  Als dat niet gebeurt ben ik op zich best toe aan een nieuwe console!

Sorry this didn't help.

Dat hoop ik ook niet.

Stiekem hoop ik dat we onze ''oude'' Xbox360 games + profiel ook gewoon op de nieuwe console kunnen spelen en activeren zonder al te veel problemen. Sommige mensen hebben zoveel 'moeite' gedaan om een bepaald aantal gamerscore te halen. Het zou dan zonde zijn als Microsoft dat zomaar als een baksteen laat vallen.

Sorry this didn't help.

Ik denk dat het fijne is dat de Xbox 360 al een "echte" console is, terwijl de Orignal Xbox het eerste concept was op Microsoft's kijk op console gaming.
Zoals de gebruikersinterface nu functioneerd en het idee dat Microsoft straks ook al jouw gegevens in de ''cloud'' wil stoppen denk ik dat het niet meer dan logisch is om een stukje profiel mee te nemen naar een nieuwe console.

Iedereen zeg nu wel dat het al heel erg snel is, maar vergeet niet dat 2013 nog 2 jaar weg is, in 2 jaar gebeurd (zoals je zal zien) een heeeeeele hoop!
Waar zal 3D zijn over 2 jaar? Het wordt nu al steeds geaccepteerder dat 3D vast onderdeel wordt van TV kijken.
Cloud-service's worden nu door bijna elk groot concern uit de grond gestampt. (Apple, Microsoft, Sony, etc. etc.)

Streaming wordt steeds hotter. Blu-Ray neemt steeds meer plek in.
Als je kijkt naar hoe snel techniek zich in 1 jaar ontwikkelt, moet je voorstellen hoe dat in 2 jaar gaat!
Het huidige Disc voormaat is nu al te klein voor menig spel, dit kan Microsoft nooit nog 2 jaar rekken!
De Kinect, leuk, maar zeker geen 5 jaar verlenging, ja misschien wel verlenging van ondersteuning op deze console, maar dan wel terwijl de nieuwe Xbox 360 al uit is!

Ik zie ook in de toekomst dat er in een console geen DVD/Blu-Ray drive meer zit, dan wordt of alles streaming of via de cloud, of gewoon downloaden.
Downloaden via internet werkt fantastisch, je hebt op de release alles in huis, minder milieu vervuiling, hopelijk minder kosten waardoor wat goedkoper in aanschaf... Enige nadeel is het sentimentele gedoe over het niet meer kunnen vasthouden van een doosje met tastbare inhoud.

Maar goed, ik verzeker je over 30 jaar koop je helemaal geen disc's meer en download je alles!
Dus waarom niet een voorloper zijn op dit principe?

Genoeg om over na te denken, toch?

Greetz

Sorry this didn't help.

Persoonlijk vind ik dat downloaden van games minder. Het is wel gemakkelijk en milieuvriendelijk. Maar dat de prijzen zullen zakken betwijfel ik. Meestal zijn de prijzen van games op de marketplace duurder dan dat je ze in de winkel koopt, bv. Halo Reach betaal je 70euro op de marketplace en 60euro in de winkel.  En nog een minpunt is dat je, je spel niet meer kan verkopen na dat je het niet meer speelt, alsook je geen tweedehands games meer kunt kopen.

Ook denk ik dat de prijzen van games overall zullen stijgen, gebeurde ook bij de intrede van de huidige consoles.

Sorry this didn't help.

2 jaar? Ik moet je even corrigeren Mart. 1 jaar en 5 maanden voordat we in 2013 zitten. En helaas vliegt de tijd voorbij.

Ik hoop dat ik nog aan al m'n games toekom en dat ik ook nog alle games kan aanschaffen die op m'n wishlist staan.

Wat zou ik het toch mooi vinden als we en ons profiel, incl. alle behaalde achievements en arcade games + dat we de Xbox360 spellen er gewoon op kunnen spelen zonder problemen.

Sorry this didn't help.

[quote user="Dexter010"]

Wat zou ik het toch mooi vinden als we en ons profiel, incl. alle behaalde achievements en arcade games + dat we de Xbox360 spellen er gewoon op kunnen spelen zonder problemen.

[/quote]

Als dit mogelijk is bij de nieuwe Xbox, dan hoor je mij niet klagen. (Tenzij de verkoopprijs van de nieuwe Xbox erg hoog ligt natuurlijk, haha. [:P]

Sorry this didn't help.

Zou ook tof zijn mochten we een naamwijziging mogen doen. Ik wil mijn nick aanpassen, maar daar moet ik meteen 800punten voor neertellen. Microschoft.

Sorry this didn't help.

2 maanden geleden net een nieuwe Xbox 360 250 GB console aangeschaft  en hoop tog dat die nog minstens een jaar of 3 mee gaat, inclusief nog minstens een jaar of 3 online of meer kunnen met de zelfde console etc:etc:!

Sorry this didn't help.