Netflix Applicatie Xbox 360 (Ryse) Hiccups

Om er toch maar op een officieel forum een keer melding van te maken, ik heb om de 2 minuten een hiccup (hapering) in mijn beeld als ik Netflix kijk via de applicatie op de Xbox 360.
De eerste weken ging dit als een zonnetje, maar nu heb ik er met alle films en series last van.

Natuurlijk alle mogelijkheden al geprobeerd, dat is ook het nadeel als je dit een keer roept, dan gaan gelijk andere roepen dat het aan je internet verbinding ligt (speciaal getest tijdens de hiccups, 100Mbit/sec, Ping is 12ms, geen haperingen in de verbinding what-so-ever, de applicatie opnieuw geïnstalleerd, alle poorten die je kan bedenken opengezet, Xbox 360 van de stroom afgehaald) terwijl dat dus duidelijk niet het geval is.

Conclusie: De applicatie werkt niet tof op de Xbox 360... (of de Xbox 360 netwerkkaart is kut, maar YouTube streamd hij in no-time in Full HD.

Verschrikkelijk irritant, want mijn Xbox is juist het apparaat waar ik Netflix mee kijk.
Meerdere mensen met dit probleem? Of iemand nog een goede tip die ik nog niet heb geprobeerd?

Op de iPad of Computer (als vanzelfsprekend) geen problemen met Netflix.

Greetz 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 8 Applies to:

Tot dusverre nog geen problemen met Netflix ondervonden op mijn 360 en wij hebben momenteel een vrij trage internet verbinding in huis...

Klinkt alsof de console problemen heeft met bufferen.. Is er nog genoeg vrije schuifruimte? (al kan ik mij niet voorstellen dat Netflix nou zoveel ruimte vereist)
Het leegmaken van de system cache kan misschien ook het probleem verhelpen.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hoi Harry, thanks voor de tips!
Ik heb nog 80Gig vrij op de HDD, ik heb mijn cashe geleegd maar dat mocht niet baten.
Ik heb nu wel 1 truc ontdekt die werkt voor 1 film. Even de stroomkabel achteruit mijn Xbox 360 halen, 10 seconde lang, daarna stroom er weer op.
Xbox 360 aan, na inloggen direct de Netflix applicatie starten en daarna kijk ik 1 film geheel stottervrij.

Bijzonder he... Blijft raar, waar het aan ligt is een raadsel, ik wacht nog steeds op nieuws over de release van de Xbox One. :-)

Greetz 

Sorry this didn't help.

Magic ik had vroeger ook wat probvleempjes er bij, maar sinds ik een nieuwe router heb, heb ik geen enkele problem meer.

Mogelijk kan dit er mee te maken hebben.

Chop!!

Sorry this didn't help.

Ik heb nu een Sitecom Gaming Router II, die is opzich wel al 2 jaar oud, maar Sitecom heeft nog geen nieuwe router uit in die categorie.
Ik vind het i.p. een top-router, die eigenlijk met niets problemen oplevert.
Dat wordt een dure tip om uit te proberen dan. ;-)

Ik haal mijn stroom wel van de Xbox 360 af als ik Netflix wil kijken, dan wacht ik wel op de Xbox One.
(Toch raar dat de stroom eraf halen wel effect heeft, dan zou je de router eigenlijk al kunnen uitsluiten)

Maar een netwerk blijft een raar fenomeen.. :-D

Greetz 

Sorry this didn't help.

Site come,... kijk eens bij tools of daar de cloud computing security aan staat zo ja schakel deze uit.

Ik weet dat Office 365 daar problemen mee heft want deze streamd ook namelijk.

Chop!!

Sorry this didn't help.

Ey Sneltje,

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat er in mijn Gaming II router geen Cloud Computing Security aanwezig is. Heb alle tabbladen zorgvuldig doorlopen.
De nieuwere Sitecom routers lijken deze optie wel te hebben, gezien ik op de officiële website van sitecom veel referenties zie naar cloud ondersteuning.

Enfin, het blijft dan alsnog raar dat de stroom even van de console af te halen (door achterin de stroomkabel even los te trekken) wel werkt.
Als ik een film ga kijken, doe ik dit wel even. Misschien is het toch hardware probleempje somewhere... 

Enfin, waar blijft die Xbox One, ik ben nu uit verveling allemaal andere rotzooi aan het kopen. (2x Pebble Steel, teveel kleding, etc. etc.)
Ik wil de XBOX! :'-(

Greetz ;-) 

Sorry this didn't help.