Nat type

Hallo,

Ik speel nu een aantal jaar op de xbox360, en had nooit problemen met mijn NAT-type. Ik had een instelling gefixt waardoor port 88 en 3074 naar wens openstonden. Nu ben ik echter van kamer gewisseld en heb ik een andere internetkabel moeten kopen voor in mijn xbox. Sindsdien staat mijn verbinding op strict. Hij stond wel vaker op strict, maar dan bleek dat mijn xbox ip-adres was veranderd van bijvoorbeeld 168.192.1.8 naar 168.192.1.7. Als ik dan mijn nat instellingen via de computer dat nieuwe ip adres gaf, dan deed hij het weer naar behoren. Sinds de kamer en dus internetkabel wissel echter is mij iets opgevallen.

Het ip adres van mijn xbox is nu 192.168.0.102, wat ik een erg vreemd nummer vind aangezien er eerst ten alle tijden in plaats van die 0 een 1 stond. En het laatste getal 102, kwam bij mij eerst nooit boven de 9.

Nu kan ik dus niet meer communiceren met vrienden en gaat online gamen vaak stroef. 

Ik heb overigens met wat research van alles geprobeerd om mijn nat-type weer open te krijgen. Ik heb ten eerste het ip-adres dat in mijn router instellingen stond aangegeven als 192.168.1.8 of iets dergelijks veranderd naar 192.168.0.102, het huidige adres dat hij aangeeft op mijn xbox. Dit bleek echter niet te helpen. Daarna heb ik verschillende andere poorten nog opengezet, namelijk 53 en 80. Ik las namelijk dat dit nodig was. Hoewel ik voor de kamerruil dus nooit een probleem heb gehad met mijn nat-type terwijl ik alleen 3074 en 88 open had. 

Ik heb verder ook nog manueel mijn xbox een ip adres gegeven en mijn instellingen op de computer ook dit ip adres gegeven. Ook dit bleef zonder enig resultaat. Ik heb geen flauw idee wat ik er nu nog aan kan doen.

Heeft iemand enig idee? Ik heb een plaatje toegevoegd met mijn huidige instellingen op de router, mijn huidige ip-adres op de xbox is 192.168.0.102

Alvast bedankt!

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

De link ben ik vergeten hier is de link: [View:http://img823.imageshack.us/img823/2421/instellingennat.jpg]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.