Nat Strict (Netherlands)

Hallo,

Ik krijg mijn Nat niet op open ik heb alles al geprobeerd, ik zit al een poos met dit probleem en krijg het niet verholpen.

hij staat nu op strict en ik weet echt niet wat ik moet doen.

ik kan mensen niet joinen ik val vaak weg.

ik **** graag van jullie advies om dit weg te krijgen.

ik heb de kpn experia box v8 en heb al veel geprobeerd.

Alvast bedankt,

Skuzzs

[Translation:

Hello,
I get my Nat not open I tried everything already, I has been a while with this problem and can't get it fixed.
He is now on strict and I really don't know what I should do.
I can not join people I fall often away.
I would love to hear from you guys advice to get this way.
I have the kpn experia box v8 and have already tried many.
Thanks in advance,
Skuzzs]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

You may need to log into your router settings if you haven't already and make sure that UPnP is turned on. If you cannot find this or it does not fix the problem then you may need to set a static IP address and set up port forwarding. More information here: www.pcworld.com/.../how_to_open_up_nat_settings_on_your_xbox_360.html

If you are using google chrome, use the translation option when it asks you. If not try using an internet translator

Translation: Mogelijk moet u aanmelden bij de router instellingen als je nog niet hebt en zorg ervoor dat UPnP is ingeschakeld. Als u niet kunt vinden dit of het niet het probleem op te lossen dan moet u mogelijk een statisch IP-adres in te stellen en het opzetten van port forwarding. Meer informatie vindt u hier:  www.pcworld.com/.../how_to_open_up_nat_settings_on_your_xbox_360.html

Als u gebruik google chrome, gebruikt u de vertaling optie als het u vraagt​​. Zo niet proberen met behulp van een internet vertaler

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

hallo skuzz

Netwerkpoorten die worden gebruikt door Xbox Live

Port forwarding

Als u een firewall of netwerkhardware hebt, zoals een router, moet u misschien de configuratie wijzigen, zodat uw pc of Xbox 360-console kan communiceren met Xbox Live. Dit wordt soms het 'openen van poorten' of 'port forwarding' genoemd.

Voor Xbox Live moeten de volgende poorten zijn geopend:

Poort 88 (UDP)

Poort 3074 (UDP en TCP)

Poort 53 (UDP en TCP)

Poort 80 (TCP)

Opmerking Als u niet kunt chatten via Video Kinect, moet u wellicht poort 1863 (UDP en TCP) openen.

Als u via uw werkplek of school op een netwerk bent aangesloten, vraagt u de netwerkbeheerder de bovenstaande poorten te openen voor Xbox Live.

Als een NAT-waarschuwing wordt weergegeven wanneer u verbinding maakt met Xbox Live, leest u de pagina Fout: Uw NAT-type is ingesteld op strikt (of gemiddeld).

Port forwarding instellen

Voor informatie over het openen van poorten in uw router gaat u naar de website Port Forward. Ga naar de pagina Port Forwarding Guides for Xbox Live 360 en zoek instructies voor uw router.

Als uw router niet op de Port Forward-website wordt vermeld, neemt u contact op met uw internetprovider of de fabrikant van de router voor hulp bij het openen van netwerkpoorten.

Tip De website Port Forward is alleen beschikbaar in het Engels. Als u de website wilt vertalen, kopieert en plakt u de URL (www.portforward.com) in een vertaalprogramma zoals Bing Translator.

Voor assistentie bij het openen van netwerkpoorten neemt u contact op met degene die ondersteuning biedt voor uw router, zoals uw internetprovider of de fabrikant van de router.

Routerfabrikanten

Ga naar de forums met informatie over netwerkhardware voor informatie over hoe u compatibele netwerkhardware kunt configureren.

Microsoft is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door uw gebruik van externe bedrijven, software, oplossingen, services en training die op de site worden vermeld. Alle software, oplossingen, services en training worden geleverd "as is" en zonder garantie, behalve indien deze door het desbetreffende bedrijf worden geboden.

Microsoft verstrekt contactgegevens van andere fabrikanten om u te helpen technische ondersteuning te vinden. Deze contactgegevens kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd. Microsoft staat niet in voor de juistheid van de contactgegevens van andere fabrikanten.

Xbox-forums

Daarnaast kunt u onze Xbox-forums bezoeken op Xbox.com. Onze Xbox-forums bieden antwoord op veelgestelde vragen en contactmogelijkheden met ervaren gamers die u graag helpen.

Verwante problemen

Assistent om verbindingsproblemen met Xbox Live op te lossen

Ik krijg een foutbericht nadat ik de Xbox Live-verbinding heb getest

Fout: Uw NAT-type is ingesteld op strikt (of gemiddeld)

Fout: De console is met internet verbonden, maar u krijgt geen verbinding met Xbox Live.

moonwalker1955

-----XBOX forum helper-----

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.