nao consigo adicionar um cartao de credito

boa noite!

Sempre que tento fazer uma assinatura do xbox live gold pedi uma forma de pagamento e adicionar um cartao de credito, porém quando adiciono o cartao de credito nao da sempre vem uma msg dizendo o seguinte

"Não é possível autorizar a forma de pagamento. Verifique se as informações estão corretas ou use outra forma de pagamento. Se esta mensagem continuar a ser exibida, contate sua instituição financeira."

a msg continua a ser exibida ja entrei em contato com a admin. do cartao e eles dizem que esta tudo normal com o cartao,q esta autorizado, e nao é só um cartao, ja tentei tres cartoes de credito que são da minha mae e continua a mesma mensagem,. resolvam isso para que eu possa fazer essa assinatura.

[Translation:

Good night!
Whenever I try to make an xbox live gold subscription ordered a payment method and add a credit card, but when I add the credit card not always comes a msg saying this
"Unable to authorize the payment method. Verify that the information is correct, or use another form of payment. If this message continues to appear, contact your financial institution. "
the message continues to be displayed already contacted the admin. the card and they say this all normal with the card, q is authorized, and not just a card, I tried three credit cards that are of my mother and still the same message. resolve this so I can do this signature.]

Question Info

Last updated July 5, 2018 Views 0 Applies to:

Comigo acontece a mesma coisa ja tentei com outros cartoes e nao da certo

Translation:
With me the same thing happens I tried with other cards and not sure 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hey there Acrobat! For our best help, please create a new thread here detailing your issue and any steps you have already taken. We'll be happy to assist you there, thanks!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.