Não lembro o email da minha Gamertag!

É o seguinte, eu comprei um xbox novo a alguns dias, antigamente eu usava 2 gamertags... Uma que estou fazendo a pergunta agora e outra que eu não lembro o email, a gamertag é BayCantaloupe41, a imagem de jogador é um dragão e o fundo amarelo e azul, quero recupera-la muito por causa que tenho jogos comprados na live ( Bully e GTA SAN ANDREAS ), eu sei a senha dela, mas infelizmente o email que é o mais importante, eu não lembro.
Alguem poderia me ajudar ou até mesmo me falar o email de suporte para eu pedir ajuda?

[Translation: 

The thing is, I bought an xbox again a few days previously I wore 2 gamertags. A I'm asking the question now and one that I don't remember the email, the gamertag is BayCantaloupe41, the image of player is a dragon and the yellow and blue background, I want to get her a lot because I have purchased games on live (Bully and GTA SAN ANDREAS), I know her password, but unfortunately the email which is the most important, I don't remember.
Could someone help me or even tell me the email of support to ask for help?]

Question Info

Last updated July 29, 2018 Views 1 Applies to:

Oi, eu aconselho você entrar em contato com o suport de seus países ea sua explicar o seu problema. :)

support.xbox.com/.../contact-us

[Translation: Hi, I advise you to contact the support of your countries and explain your problem.]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.