mw3 multiplayer ongelma

eilisestä 16.3 lähtien mw3 ei löydä multiplayer pelejä,tulee vain game not found.muista codeista löytää.onko muilla ollu vastaavaa häikkää.yhteydet on ok.

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Juu, minullakin on tullut monta kertaa sama vika, minulla on auttanut että menen XBOX-dashboardiin

"konsolilla" ja sen jälkeen yritän uudelleen, jos tämä ei auta tarkista LIVE-yhteydet,- netti-yhteydet ja kokeile uudestaan,

jos vielä valittaa Sinun pitää vain odottaa ja kokeilla uudestaan;D Toivottavasti tästä oli apua;D

+ JOS MP Sivulla lukee NAT type;Closed, siinä pitäisi lukea NAT TYPE;OPEN,

tarkista se;D

nat typessä lukee moderate niinku mw2 ja se löytää pelejä.live yhteydet ok

Jaa, oletko kokeillut NAT jutun yläpuolella olevan jutun?

mitäs juttua tarkotat

Kokeile Seuraavat "askeleet"

1.Mene konsolillasi xbox-dashboardiin tai sammuta xboxsi, ja yritä uudelleen jos et pysty vieläkään pelata se vika ei ole

Sinussa/ sinun levyssäsi, vaan se on Pelin sisäisiä ongelmia, jotka korjaantuvat aikanaan, jos haluat voit mennä tuohon osoitteeseen ja katsoa Activisionin pelin "support" MW3

LINKKI

activision.custhelp.com/.../home2.php

Seuraavaan kysymykseen voin vastata vastata vasta 10.40;D

Kiitos kysymyksistä;D

Olen katso koulussa 9.00-14.00 joten muina aikoina olen suurimman osan livessä + Väli-tunnit 15-30min;D

Voidaan Kokeilla, "jos haluat" että mennään "me" pelaamaan että inviteen sinut lobbyyn ja menemme pelaamaan jtn mitä sinä haluat, jos NAT TYPE; "muuttuisi" OPEN;niin pystyisit etsiä pelejä;D. Koska minun kaverillanikin on "moderate" eikä hän pysty oikein kunnolla etsimään pelejä, Lähetän Friend Requestin niin mennään kokeilemaan jossain 14.30-16.00;D

mahtaa olla pelin sisäistä häikkää.nat type on open mutta ei löydä pelejä.kokeilin mw2 ja löysi pelejä.ootellaan josko se ennen kesää rupeis toimiin toi mw3 :)

Joo, kyllä se varmaan jossain välissä alkaa toimia;D