MW3 - Ik heb er genoeg van!

Hey iedereen!

Ik heb er echt genoeg van! Die vuile honden van ne Kaktivision en een mixke van treyarch en infinity ward, das duidelijk geen goei combinatie!

Elke keer als er een content drop komt voor de premium elite members die zwaar in't zak gezet worden, vind ik voor de rest van de week/weken geen games meer. Da is echt mega neig want daarvoor heb ik natuurlijk 65 euro betaald (ook zwaar afgeript als ge het mij vraagt)

Die vuile honden krijgen nog 1 kans van mij om het goe te doen, alsk tegen het einde van de week, nog geen enkele match heb kunne spelen... Ist gedaan ermee, ik stuur mijne disc terug op naar die honden en mogen ze hun spelleke houden... Maar in plaats van dak het in z'n geheel opstuur zalt wel in duizende stukskes zijn zoda ze het nie meer kunne doorverkopen. De volgende CoD zal Treyarch zijn en van die apen koop ik al helemaal geen CoD uitgaven meer, en als er binne 2 jaar geen verandering op zit zal dit ook mijne laatste CoD geweest zijn.

Aangezien dak veel kennis en ervaring heb met PC's, de fout ligt geheel bij hun... Hun servers kunnen het aantal waarschijnlijk niet aan, en ze filteren zodanig dat mensen uit zelfs frankrijk of nederland hun ping te hoog is om met ons Belgen te spelen! Zij moeten hun servers ne keer upgraden zoda we wel kunnen spelen met heel Europa en USA. Ze doen het zoda ze de lag zouden verminderen? In mijn ogen nog een reden meer!

Via facebook of twitter krijgt ge gewoon geen reactie van die honden, daarmee laten ze ook zien da ze enkel uit zijn op geld ipv klanttevredenheid! Ze geven voorrang op de mensen die extra betalen, en daarvoor laten ze hun non premium klanten links liggen... Wij krijgen de content binne 5 dagen, maar wie wilt er da nu kopen als ze nie eens een stoeme lobby kunnen vinden? Liever extra uitbreidingen maken en nog meer geld verdienen dan hun spel te maken! (ja der zijn nog altijd glitches in da spel!)

Ik ben trouwens niet de enige, al de rest van mijn vrienden in mijn stad die het spelen hebben net hetzelfde probleem, altijd NA een content drop. Da wijst er nog maar eens op da de manier waarop ze het aangepakt hebben echt op nix trekt!

Neo

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Ze zullen ervan geschrokken zijn en zijn hun koffers aan het pakken ( denk ik )

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Tsja bovenstaande redenen die gegeven worden ben ik het deels wel mee eens. Na Call of Duty: Black Ops heb ik gezworen geen Call of Duty game meer te gaan kopen. Modern Warfare 3 heb ik dan ook lekker links laten liggen.

Overigens heb ik geen haat voor de Call of Duty reeks, maar na deeltje zoveel had ik er persoonlijk wel genoeg van. En die dlc, daar ga ik geen woorden meer aan vuil maken. ;)

Sorry this didn't help.

Ik zag dit al v.a. MW2 aankomen. Zelfde rede als die van Ruub ben ik ook na BlackOps er mee gestopt. Het is mooi dat ze zoveel hebben verkocht van dat spel maar als er uiteindelijk er niet mee te spelen valt. Over de servers van COD is wel wat over te zeggen. Ben benieuwd hoelang dat achterhaalde systeem overeind blijft in de huidige status met de tegenwoordige Online activisten. ;-)

Sorry this didn't help.

Ik zag dit al aan komen na CoD 2 lol!

Nee even zonder gein, ik speelde met name de Modern warfare games alleen voor de Single Player Story, met name omdat deze door lopend is.

CoD4, MW2 en MW3 zijn eigenlijk een trilogy, story wise is hij goed in elkaar gezet echter, de multiplayer ben ik nooit van weg gecharmeerd geweest ik heb iets tegen Run & Gun, behalve als het een SciFi shooter is dan heb ik er minder moeite mee. Nee geef mij maar de Tom Clancy reeks shooters of Operation Flash point, CoD niet echt mijn ding, nogmaals singleplayer niks mis mee, multiplayer *zucht*.

Het DLC verhaal binnen Xbox Live vind ik met de dag vreemdere vormen aan nemen, begint een beetje te lijken op EA praktijken.

Beetje jammer maar goed het is niet alleen Activision die dit beslist maar ook Microsoft heeft hier zeker wat over te zeggen, maar daar 98% van al het McDonalds folk CoD speelt en er niet over klaagt trekt de rest aan het korte eind.

Chop!!

Sorry this didn't help.

Om met termen als 'vuilde honden' te strooien is mij een stap te ver, maar ik begrijp enig zins de frustratie.
Nu speel ik al jaren geen CoD meer gezien ik klaar ben met die serie, maar het is niet leuk als je geen game meer kan joinen omdat het merendeel wel de mappacks hebben.

Tja, wat doe je er aan?
Opties:
-  De reeks gewoon niet meer aanschaffen.
-  Ook de map packs maar kopen.
-  Een klachtenbrief naar Activision sturen en dat afwachten en loslaten.
-  Niet meer druk om maken en doorgaan met andere games.
-  Met je vrienden die ook niet een game vinden zelf games hosten. (het zijn er schijnbaar nogal veel dus dan heb je volle server)

Je hebt je gall gespuwd meer kan je nu niet meer doen...

Greetz 

Sorry this didn't help.

Battlefield 3 matey

Ik laat me niet me nie meer vangen door die updates dat ze dan een nieuw spel noemen.

Dice durft tenminste vernieuwen.

Sorry this didn't help.

De cod serie is met black ops gestorven voor mij,kon dat Kat en muis spel online niet meer bijbenen,alhoewel ik de singleplayer altijd wel top vond,,,,had bad compagnie er nog liggen en besloot daarmee online verder te gaan.het was wel een andere wereld,,.geen kat en muis spel maar Warfare,,heb daarna Battlefield3 gekocht en heb er geen spijt van...Mw3 leen ik nog wel voor de singleplayer want dat zag er wel goed uit .

Sorry this didn't help.

Maak een filmpje voor op Youtube over hoe je de disk van MW3 breekt. Dan krijg je veel fans :)

Sorry this didn't help.

[quote user="Dexter010"]

Maak een filmpje voor op Youtube over hoe je de disk van MW3 breekt. Dan krijg je veel fans :)

[/quote]

Haha, dan komen de internetwaakhonden van Activision achter je aan. :P

Sorry this didn't help.

haha klachte me echt kapot toen ik dit allemaal las :p haha komop zeg :) dat er nu mensen ineens achterkomen dat call of duty na MW2 niks meer is ^^ hilarisch gewoon!! COD is gewoon gelijk fifa ieder jaar een nieuwe versie, alleen fifa past dan nog serieus aan, wat doet COD neemt gewoon dezelfde engine en maakt gewoon maps voor snipers, campers, hackers,... COD is in 1 woord uit te drukken, rara  SLECHT

greets

Sorry this didn't help.