mods op call of Duty Waw

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE

Is er enige zicht op hoelang het nog gaat duren. Waarom worden de ge infecteerde accounts niet geblokkeerd. Spelers betalen veel geld voor wat.

Is er hoop dat er een actie komt waardoor we weer gewoon kunnen spelen. Waarom willen spelers worden geïnfecteerd. Wat is de fun om op deze manier te spelen. Nummer 1 kun je niet meer worden gezien de punten.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Enig zicht? Nee. De wereld telt zo'n 6 biljoen mensen. En groeiende. Ga daar maar eens aan werken wie zich aan de regels moet houden. Dat er straffen uitgedeeld worden is een feit. Lees de code of conduct maar eens door en ga eens opzoek op het amerikaanse forum naar account suspensions. Niet alleen Microsoft is hier mee bezig maar ook de spelmaker Activision/Treyarch/InfinityWard heeft account suspensions. maar zoals je weet is niet alleen het spel uit gekomen op de Xbox. Ook op de Playstation en de PC is dit spel online een drama... Niets aan te doen voor de rest. As I said, The world is HUGE... You Know...

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Het is misschien een beetje laat maar ik hoorde wel dat er geglitchte matches zijn waardoor je elke achievement unlocked die je nog niet unlocked hebt. Nou lijkt het mij dus wel geweldig om Call of Duty: World at War op 100% te hebben omdat dat als een van de moeilijkste games wordt beschouwd.

Dus nu vraag ik me af of Treyarch of Microsoft je daarvoor bannen, want van tevoren zie ik niet of ik in zo'n geglitchte match kom.

Sorry this didn't help.

Volgens mij kom je niet zomaar in zo een gekraakte match. Daarnaast kan je precies zien op welke datum en  tijdstip iemand een achievement heeft geunlockt. Als zij zien dat je bijv 12 achievements in 1x hebt ge unlockt dan gaat er bij hun ook een belletje af. Vergist ne niet de meeste cheaters bij WaW zijn meestal kleine ^&*^&* kinderen, die ook nog eens zo super onbeschoft zijn als je hun daarop aanspreekt. En game skills hebben ze niet, want spelen kunnen ze niet. MS is nog best wel heeeeel erg soft als je het zo bekijkt, het zou beter zijn dat ze een console ban krijgen ipv een account ban. Want meestal maken ze dan gewoon weer een nieuwe account aan en dan gaan ze weer verder waar ze onderbroken werden.

Sorry this didn't help.

Vandaag zag ik ook mods op Call of Duty 4.

Niet normaal, ze zagen op het gebouw ons te schieten, normaal kan je dat niet.

Sorry this didn't help.

@ fs2097: Wat is er zo gek aan 12 achievements op 1 dag? Dat is makkelijk te halen hoor als je gewoon een beetje je best doet.

Mijn hoogste aantal achievements in 1 dag staat nu op 18. Verspreid over 2 games (1 achievement in een andere game, de overige 17 in 1 game).

Maakt mij dat dan meteen een hacker/modder?

.

Weet wat je zegt en let op wat je tegen wie zegt.

Ik zal Call of Duty: World at War er weer eens een keer in gaan gooien en kijken of ik nog wat kan unlocken en of het online nog een beetje leeft. Als ik dan in zo'n modded lobby kom heb ik pech en geluk. Pech dat ik de game dan in 1x op 100% kan zetten wat tevens ook meteen mijn geluk is.

Sorry this didn't help.

Niks mis mee met 12 achievements op een dag (van 1 game), wel als ze toevallig allemaal ongeveer op hetzelfde tijdstip geunlockt zijn, met alleen maar een paar seconden ertussen. Dus bijv achievement 1: geunlockt op 12:30 uur, achievement 2: geunlockt op 12:30 uur etc. Je gaat me niet wijsmaken dat een persoon 12 achievements binnen niet eens 1 minuut kan unlocken.  Triest maar het gebeurd ook echt.

// quote
Weet wat je zegt en let op wat je tegen wie zegt.???
// quote

Hoor hem dan, moet ik me nu bedreigd voelen? Ik moet opletten met wat ik zeg omdat jij het er niet eens mee bent? Of leef jij soms in een fantasie wereld waarvan jij denkt dat je een of andere maffia baas bent, word maar eens wakker want dat ben je niet. Nou, dan wil ik best wel een Haagse opmerking maken, maar dan ga jij je waarschijnlijk bedreigd voelen. Volgens mij kan jij  een ban krijgen omdat je toegeeft dat je gebruik wilt maken van een glitch om zo alle achievements te unlocken voor WaW.

@puma: je moet ze reporten, alleen wat ik wel jammer vind is dat ze alleen maar een account ban krijgen en geen console ban. Want als ze weer een nieuwe account maken dan gaan ze gewoon weer verder. Bij de Engelse account suspended sectie, hoor je verhalen van de mensen die "zogenaamd" onschuldig zijn. Grappige is dat er zelfs een paar tussen zitten die ik persoonlijk heb aangegeven voor cheaten bij WaW. Tja ze moeten er ook echt iets aan doen, ik vrees dat een account ban helaas niet effectief is bij sommige.

Sorry this didn't help.

[quote user="fs2097"]

// quote
Weet wat je zegt en let op wat je tegen wie zegt.???
// quote

Hoor hem dan, moet ik me nu bedreigd voelen? Ik moet opletten met wat ik zeg omdat jij het er niet eens mee bent? Of leef jij soms in een fantasie wereld waarvan jij denkt dat je een of andere maffia baas bent, word maar eens wakker want dat ben je niet. Nou, dan wil ik best wel een Haagse opmerking maken, maar dan ga jij je waarschijnlijk bedreigd voelen. Volgens mij kan jij  een ban krijgen omdat je toegeeft dat je gebruik wilt maken van een glitch om zo alle achievements te unlocken voor WaW.

[/quote]

Ok, allereerst, chill out dude. Hij bedoelde het (waarschijnlijk [:P]) niet als dreigement, maar als een advies.

Ontopic: Zelf keur ik hacks e.d. ook sterk af en MS zou idd beter console bans aan dit soort lui kunnen geven. Maar van de andere kant heeft hier klagen ook weinig zin en feitelijk kunnen we dit soort mensen alleen maar reporten d.m.v. een file complaint en dan is het toch echt aan MS zelf om hier wat mee te doen. [;)]

Sorry this didn't help.

@ TSD Ruubjuh: Inderdaad. Ik heb namelijk ook altijd geleerd dat je nooit zomaar iemand mag beschuldigen. En gezien de reactie van fs2097 neem ik aan dat hij niet erg slim is.

Dat is trouwens mijn mening en geen dreigement. Als jij dat wel zo ziet mag je van mij naar de politie gaan en aangifte van bedreiging doen.

Sorry this didn't help.

Ik had laatst WaW gedaan, maar online krijg je geen achievements. Als je online wil spelen met de minste hackers moet je mercenary TDM spelen. Als je alle achievements wil moet je denk ik zombies online doen of het aan een hacker vragen:P.

Sorry this didn't help.

Ja is dat zo? Ja joh jij weet het waarschijnlijk wel beter aangezien jij een virtuele leven leid... jij bent wel slim oppermachtige xbox360 "Koning". Zoek toch een sociaal leven ipv popi jopi te doen op een forum (serieus bedoeld).

Sorry this didn't help.