mise a jour console

Bonjour, je voudrais savoir quand sera la prochaine mise a jour console. Car j'ai acheter des points microsoft et ne peux les utiliser j'ai appeler mais ne peuvent pas me dire quand sera la prochaine mise a jours aidez-moi s'i vous plait

[TRANSLATION:
Hello, I would like to know when will be the next console update. Because I purchase microsoft points and can't use them I call but cannot tell me when will be the next update a day help me to i you please] 

Question Info

Last updated July 5, 2018 Views 0 Applies to:

en me donnant une date merci d'avance

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hello,

There is no confirmed date that anyone can tell you as Microsoft has not announced anything. They are still doing testing on the next dashboard, and the only time frame that anyone will be able to give you is Fall 2013. There is no other specific date.

If you downloaded your profile to a beta dashboard console you will only be able to make purchases on that console for the time being until this update is released to everyone.

Translation:

Bonjour,

Aucune date n'a été confirmée que n'importe qui peut vous dire que Microsoft n'a pas annoncé quoi que ce soit. Ils sont toujours en train de faire des tests sur le prochain tableau de bord, et le seul laps de temps que n'importe qui sera capable de vous donner, c'est l'automne 2013. Il n'y a pas d'autre date précise.

Si vous avez téléchargé votre profil à une console de bord beta, vous ne serez en mesure de faire des achats sur cette console pour le moment jusqu'à ce que cette mise à jour est publié à tous.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.