Microsoft points

Alors voila le probleme j'avait 2.7** Points microsoft le probleme c'est que maintenant je ne les ai plus je voulais depenser les derniers points que j'avait pour un jeux mais pas possible donc j'aimerais savoir se qu'est devenue cette argents.... Parce-que c'est quand meme une bonne sommes d'argent

Merci d'avance pour les reponses.

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

At the very least post in English. This is  a English dedicated forum. I know what you want, but you can ask in English if you want my reply.

come on bruno dont you know the whole world's going spanish speaking sooner or later, might as well start changing the site over now.  

[quote user="U Go 6 FT BeLOW"]

come on bruno dont you know the whole world's going spanish speaking sooner or later, might as well start changing the site over now.  

[/quote]

the ironic thing is the post is in french.

Il aurait dû être convertie dans votre devise locale. Si elle n'a pas encore converti il convertira lorsque vous essayez de faire de votre premier achat. Et si vous essayez d'acheter quelque chose qui coûte plus il vous demandera si vous voulez allouer ces fonds abord et payer le reste avec une carte de crédit.

Lol Dark...I only briefly looked at it and seen things like que and assumed...but we wont go with what assumed stands for..guess if i really tried to decipher I would of seen merci and figured it out...oh well haha good one.