MICROSOFT POINTS AND MONEY STOLEN

Scusate il mio cattivo inglese ma provo a spiegare il problema.
Ho già inoltrato diverse richieste al supporto perchè qualcuno ha scoperto la mia password del profilo Xbox Live ed ha utilizzato la mia carta di credito per acquistare Microsoft Points ed utilizzarli su un'altra console (la mia Xbox era spenta ed io ero al lavoro).
L'ultima richiesta di assitenza è questa [Mod Edit]  ed ho chiesto chiaramente di verificare quale numero di serie console abbia utilizzato i Microsoft Points ma il supporto ha ignorato tutto.
Ho già informato la Polizia Postale Italiana dell'accaduto e vorrei parlare con un assitente che possa risolvere il problema e farmi restituire i soldi rubati (circa 100 €).
Il mio gametrag é: RichardPink969

Sorry for my bad english but I try to explain the problem.
I have already submitted various requests for support because someone has discovered my Xbox Live profile password and used my credit card to buy Microsoft Points and use them on another console (my Xbox was off and I was at work).
The last request for assitance is this [Mod Edit] and I clearly asked to check which serial number console has used Microsoft Points but the media has ignored it.
I have already informed the Italian Postal Police of the incident and would like to speak with a student assistant who can solve the problem and let me return the stolen money (about € 100).
My gametrag is: RichardPink969

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

> I <snip> would like to speak with a student assistant who can solve the problem

> vorrei parlare con un assitente che possa risolvere il problema

No assistant can solve your problem. No one here can solve your problem. You must call the Support number to Italy for a theft report. That number is 800 787614  

Nessun assistente può risolvere il problema. Nessuno qui può risolvere il problema. È necessario chiamare il numero di supporto in Italia per una denuncia di furto. Questo numero è 800 787614

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.