Microsoft no se responsabiliza de su servicio xbox Live !!

Buenas, hoy he contactado con un teleoperador de Microsoft que claramente me ha dicho que Microsoft no se responsabiliza de las interrupciones ni el mal servicio que pueda ofrecer Xbox live. ¿ es asi como se comporta microsoft ? diciendo que no se hace cargo de los problemas del live ?. Aparte de eso me parece vergonzoso que quieran cobrar otra cuenta para que alguien conecte su casco headset a un segundo mando. Llevo teniendo problemas con el live 1 semana y me contestan que el problema es solo de mi conexion y que ellos no tienen nada que ver cuando ponia en su web que tenian problemas con su servicio !!!

[TRANSLATION VIA BING]

Well, today I have contacted a teleoperator of Microsoft who clearly has told me that Microsoft is not responsible for disruptions or evil service can provide Xbox live. is it so microsoft is doing? saying that it is not responsible for the problems of the live?. Apart from that find me shameful wishing to collect another account so that someone connect your helmet headset to a second controller. I've been having problems with the live 1 week and answer me that the problem is just my connection, and that they have nothing to do when put on their website that they had problems with your service! 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Are you being completely disconnected from LIVE, or are you just being removed from parties and chats?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Pido perdon por mi comportamiento y forma de escribir, pero estaba cabreado. Mi problema es con el xbox live ya que se me desconecta constantemente con el xbox live party y otras cosas, pero parece ser que el problema puede venir de mi router y no de xbox live segun me he informado. Lo que me molesto  fue la respuesta del teleoperador pero bueno... Por ultimo queria indicar como sujerencia que un 2º jugador que juegue conmigo pueda conectar su headset y hablar con los demas usuarios xbox live  ya que para eso pago un servicio de suscripcion live, pagar 60 € en España 1 año de xboxlive por usar un 2º headset ? Gracias

I apologize for my behavior and how to write, but I was pissed. My problem is with the xbox live as it disconnects me xbox liveconstantly with the party and stuff, but it seems that the problem may come from my router and xbox live as I've reported. Whatannoyed me was the response of TSR but ... Finally I wanted toindicate how sujerencia a 2nd player to play with me can connect your headset and talk with other users on xbox live and that I pay a subscription service live, pay 60  in Spain 1 year of Xbox Live for using a 2nd headset ? thanks 

Sorry this didn't help.

Are you having issues connecting to LIVE on your console, or are you having issues with Xbox.com?

Sorry this didn't help.