Mi consola esta vetada

Buenas tardes , queria reportar un problema con mi consola ya que desde el dia de ayer 04-09-11 alas 10:30 am se me presento un problema ya que no me deja conectarme al xbox live por que me salee el siguiente mensaje:"ESTA CONSOLA SE HA VETADO POR INFRINGIR LAS CONDICIONES DE USO.PARA PROTEGER EL SERVICIO XBOX LIVE Y A SUS MIEMBROS,MICROSOFT NO FACILITA DETALLES ACERCA DE LOS VETOS DE CONSOLAS.NO SE ADMITEN RECURSOS ANTE LAS INFRACCIONES DE LAS CONDICIONES DE USO." La verdad no se cual sea el motivo de por que me vetaron mi consola , pocas veces juego por semana y el unico video juego que juego es el de Grand Thef Auto 4.Espero y me resuelvan ese problema yo solo me dedcio a divertirme y ajugar ,de lo contrario ya no volvere a comprar mas una consola de xbox ni mucho menos la suscrpcion de GOLD. que aun me faltaban 6 meses para que se me venciera.Espero respuesta y solucion gracias.

Good afternoon, I wanted to report a problem with my consolebecause since the day of wings 04/09/11 10:30 a.m. yesterday Ipresented a problem and would not let me connect to xbox livebecause I get the following message: "THIS CONSOLE ISvETOED BY VIOLATING THE TERMS OF SERVICE USO.PARAPROTECT THE XBOX LIVE AND ITS MEMBERS, NOTMICROSOFT PROVIDES DETAILS ABOUT PETSCONSOLAS.NO vetoes REMEDIES FOR VIOLATIONS OF THE TERMS OF USE. "The truth does not matter the reason why Ivetoed my console, few game per week and the only video game I play is that of Grand Thef Auto 4.Espero and I resolved that problem myself dedcio me to have fun and Ajuga otherwise it will no longer buy more xbox console, much less the suscrpcionGOLDthat I was still 6 months to get my answer and solutionthanks venciera.Espero 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

For account suspensions, please post in forums.xbox.com/.../41.aspx. For console bans, please read http://xbox.com/consoleban. For general info on violations and penalties, please read support.xbox.com/.../terms-of-use-conduct.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.