Membresio Gold condigo perdido.

Buenas tardes, lo que sucede es lo siguiente yo ingrese un condigo Gold de 12 meses a desde la pc a mi cuenta y luego apareccio como que el codigo abia sido satisfcactorio pero sucede que luego en mi consola Xbox 360 no estaba activo y es la misma cuenta luego volvi a la pc y no aparecesco como miembro Gold y luego intento canjear el mismo codigo y dice que ya fue usado que hago :c??

[Translation: Good afternoon, what happens is the following I enter a code 12 months Gold from the pc to my account and then apareccio as the code abia been satisfcactorio but happens that then in my console Xbox 360 was not active and is the same account then went back to the pc and not aparecesco as a Gold member and then I try to redeem the same code and it says that it was already used to I do : c?] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

It seems that your Xbox Live has been redeemed to your account but you do not have the functionality. I Suggest you sign out and sign in again in about 20 minutes. If you still dont have the Xbox Live gold, then you can try clearing the system cache 3 times by highlighting the main storage device, press Y on the controller and select "clear system cache". Do this 3 times, restart the console and try to sign in again. If it still does not work for you then I suggest you contact Microsoft support. They might be able to help you further.

Translation: Parece que su Xbox Live ha sido redimido a su cuenta, pero usted no tiene la funcionalidad. Le sugiero que firmar y firmar de nuevo en unos 20 minutos. Si todavía no tienes el Live Gold de Xbox, entonces usted puede intentar borrar la memoria caché del sistema 3 veces resaltando el dispositivo de almacenamiento principal, presione Y en el controlador y seleccione "cache sistema claro". Haga esto 3 veces, reinicie la consola e intenta iniciar sesión de nuevo. Si aún así no funciona para usted, entonces le sugiero ponerse en contacto con soporte técnico de Microsoft. Ellos pueden ser capaces de ayudarle.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.