Manglende svar?

Har tidligere på ugen skrevet pÅ engelsk pga jeg er bleve udelukket fra at skrive beskeder og snakke mdomine venner i en uge. 

Øog jeg mistænker min gamlhækplante for at have en finger med spillet. 

Der er en spiller der kalder sig DaTs dictator som jeg efterhånden en del gahørtave hørt true folk med netop den slags (banning) fra live.

At påstå at jeg skulle have gjort nogen ondt via Xbox live har jeg enormt svært ved at forestille mig hvordan skulle kunne lade sig gøre fra min side. Bruger kun headset til at snakke privat party med folk jeg kender og skriver kun beskeder til folk der skriver til mig.

Og faktisk får jeg ret ofte selv utroligt grimme beskeder fra random fremmede efter at have dræbt dem eller være død før dem hvis det er folk fra mit eget hold der skriver.

Finder det faktisj en smule krænkende at blive ekskluderet. Specielt når jeg lige har brugt penge på at kunne spille spil hvor kommunikation er ret væsentlig for at have et ordenligt samarbejde... 

Håber virkelig at hører fra jer SNAREST

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

takker for at du sender besked, vil holde øje med fjolset.

mange hilsner jumpystone.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

[quote user="DonKanan"]

Har tidligere på ugen skrevet pÅ engelsk pga jeg er bleve udelukket fra at skrive beskeder og snakke mdomine venner i en uge. 

Øog jeg mistænker min gamlhækplante for at have en finger med spillet. 

Der er en spiller der kalder sig DaTs dictator som jeg efterhånden en del gahørtave hørt true folk med netop den slags (banning) fra live.

At påstå at jeg skulle have gjort nogen ondt via Xbox live har jeg enormt svært ved at forestille mig hvordan skulle kunne lade sig gøre fra min side. Bruger kun headset til at snakke privat party med folk jeg kender og skriver kun beskeder til folk der skriver til mig.

Og faktisk får jeg ret ofte selv utroligt grimme beskeder fra random fremmede efter at have dræbt dem eller være død før dem hvis det er folk fra mit eget hold der skriver.

Finder det faktisj en smule krænkende at blive ekskluderet. Specielt når jeg lige har brugt penge på at kunne spille spil hvor kommunikation er ret væsentlig for at have et ordenligt samarbejde... 

Håber virkelig at hører fra jer SNAREST

[/quote]  

vi som regner med at Xbox, samt dansk forum for xboxlive. tager den slags trusler, ALVORLIGT. da der sker flere lignende sager.

Sorry this didn't help.

HÅBER JEG AT DER VIL FORTAGES EN GRUNDIG UNDERSØGLESE, AF DET HER TILFÆLGE.

Sorry this didn't help.

Tja. Og imens kan jeg så blive afholdt fra at rekruttere folk til min nye clan via Xbox live. Meget udspekuleret af mine gamle clanmembers.

Må indrømme at jeg får lidt lyst til bare at droppe at spile når man som ærlig og regelret spiller kan blive banned uden nogensom helst forklaring...

Sorry this didn't help.

Skrev egentlig herpå fordi jeg troede det var min forbindelse til support. Da man ikke kan hverken ringe til dem eller skrive dem mails direkte.

Synes ærlig talt det virker lidt ladt at jeg ikke har fået nogen konkret respons på årsagen endnu.

Sorry this didn't help.

Er der overhovedet hul igennem til support?

Sorry this didn't help.

Nu skal jeg også udelukkes fra at klare mine ingame missioner.

Kunne forstå hvis i ekskluderede mig fra åbne parties. Men ligefrem at udelukke mig fra at kommunikere med venner og spille med dem giver da absolut ingen mening.

Dog undre jeg mig stadig over hvordan man kan blive suspenderet uden en konkret årsag.

JEG HAR LÆST REGLERNE. Og er stadig i tvivl om hvorfor jeg har fået den behandling jeg har. Så det nytter ikke noget at henvise til at læse diverse regler og love en gang tilc

Har tre dage i mit game til at klare missioner som kræver samarbejde..

Gider i et samarbejde bare lidt? Eller skak jeg bare *** på som forbruger af jeres produkt?

Sorry this didn't help.

Må indrømme at jeg er jævnt skuffet over behandlingen fra Xbox live support. Eller manglen på samme skulle jeg nok hellere sige.

Kan ikke påstå at jeg ikke har fået noget svar. Men det svar jeg har fået ligner ret meget et standard svar som man sender hver gang man nogen har overtrådt reglerne.

SAGEN HER ER BARE ANDERLEDES.

Og jeg er synes ærlig talt at det er skammeligt at man ikke som det kæmpe firma som microsoft er, vil de forbrugere til livs som ødelægger spiloplevelsen for andre.

Jeg er langt fra den første der overvejer at droppe Microsoft pga uretfærdig behandling.

Man rækker en hånd ud for at hjælpe. Og får den bare slået af lader det til.

Sorry this didn't help.

Hmm når jeg logger på får jeg en besked om at min udelukkelse skulle ophører idag. Hvordan i kan ignorere en. Betalende kunde i en hel uge forstår jeg simpelthen ikke.

Hvis ikke i vil undersøge hvem det er der laver rådne anmeldelser på folk kunne det være superfedt hvis man som forbruger selv kunne få lov i det mindste at informere sine venner om at de måske også er ved at blive anmeldt og udelukket fra live.

At være vidne til at man skal udelukkes pga nogen andres egotrip er sgu for råddent.

Kom nu ind i kampen Microsoft.

I vinder ikke ligefrem positiv omtale på at ignorerer hvad mange forbrugere vil betragte som  en ret alvorlig anmeldelse.  

Sorry this didn't help.

Hej.

For at nå support vil jeg foreslå at du bruger dette link:

www.google.dk/url

Her kan du chatte direkte med supporten nemlig.

Sorry this didn't help.