Maffia, Scarface of The GodFather

Ik hou van maffia films en games vooral de games Scarface The World Is Yours MAFFIA 1 en 2 en The Godfather 1 en 2

Maar welke vinden jullie het leukst om te gamen ik vind de MAFFIA reeks het leukst om te doen

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 26 Applies to:

Ik heb de games Scarface en The Godfather op mijn PS2 en de Wii maar ik vind deze games beter te spelen op mijn PS2 en ik wil The Godfather heel graag op mijn XBOX 360 Maffia 2 heb ik wel op de XBOX 360 en ja zeker die vind ik het leukst om te spelen ik heb ook alle DLC'S gekocht van deze game en ik ga hem zeker ook halen voor mijn PS3

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Je hebt GTA ook nog.

Mafia 2 is mijn favoriet. Heb hem momenteel uitgeleend en was er tot kort daarvoor aan m'n 3e playtrough bezig (op hard nogmaals). Als ik hem weer terug heb en ik er de tijd voor heb ga ik hem opnieuw opstarten zodat ik meteen alle Playboys en Wanted Posters kan vinden. Dat zijn er nogal wat om te verzamelen. De auto's die in de game zitten vind ik ook erg gaaf om te zien en om er zelf in te rijden.

Sorry this didn't help.

oja dom dom echt helemaal vergeten één van de beste games reeks GTA ik heb GTAIV ook op beide consoles

wat ik alleen heel vervelend vind is dat ik GTA San Andreas heb gedownload voor mijn XB en als ik wil stoppen met de game moet ik mijn console afsluiten HEEL VERVELEND. Voor Maffia moet ik nog één playboy vinden en dan de Wanted Posters daar heb ik ongeveer 8/9 van gevonden en dan de playboy's voor Joe's Adventures zijn er niet zoveel maar ik moet er nog een paar als ik die heb ga ik de DLC Jimmy's Vendetta doen lijkt me echt te gek.

DUS VOOR MIJ BLIJF DE BESTE GAME MAFFIA II

Sorry this didn't help.

Mafia 2 is inderdaad best wel een aardige game en ik heb me er dan ook goed mee vermaakt. De DLC van deze game heb ik nooit gekocht, omdat ik het spel van een vriend geleend had en sowieso vond ik het verhaal met Vito al wel goed genoeg. [;)]

The Godfather heb ik nooit gespeeld, maar dat schijnt niet zo'n goede game te zijn (volgens de reviews dan.)

En ja, moet ik nou nog echt gaan vertellen hoe geweldig de GTA reeks wel niet is, nee toch? [:P]

Sorry this didn't help.

Ik vond het destijds wel waard om de DLC voor Mafia 2 aan te schaffen. Het is ook een van de weinige games waar ik alles voor heb. En met alles bedoel ik: gamerpics, theme's, DLC, gepre-orderd.

Sorry this didn't help.