Liven yhdistys ongelma.

Hei! Konsolillani on ollut jo pitkään vaikeuksia yhdistää liveen. Joskus harvoin menee automaattisesti, yleensä ei. Sitten kun tekee tuon yhteystestin voi mennä mutta yleensä senkin saa tehdä kaksi tai kolme kertaa. Joskus ei löydä mitään, joskus menee nettiin asti mutta siihen jää. Yhteytenä on 24/5M kuituliittymä. Kytkintäkin on koitettu käynnistää uudelleen ja kaapeleita vaihdettu. Tietokoneessa ja puhelimessa toimii yhteys täysin ongelmitta. Todella rasittava ongelma joka on jatkunut jo pitkään. Ainakaan ennen edellistä Dashboard päiviystä ei tälläisiä ongelmia ollut? Mitä voisi tehdä? Yleinen vika vai vaan minulla?

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:
Moi,.   Samaa on ollut minulla :D,, Onko yhteys langaton vai langallinen?,, Jos se on langaton voit pistää "modeemin", Lähemässäs Konsoliasi, Se on ainakin minulla auttanut :D                      Kiitos Kysymyksestä.

Langallisena on ollut. Koitin syöttää IP:t ym. manuaalisestikkin, mutta ei vaikutusta. Nyt kokeilin vaihtaa langattomaan yhteyteen ja nyt on yhdistänyt tähänmennessä joka kerta heti. Langatonreititin on nyt Xboxia vastakkaisella seinällä n. 3m päässä. Hyvin tuntuisi pelaavan näin.

No hyvä että toimii :D