LÖFTEN SOM INTE HÅLLS!!!

Gick in och skulle spela lite idag och förväntade mig att jag skulle kunna köpa hem Black ops nya map pack "Annihilation" som skulle släppas idag.
Mycket riktigt så släpptes den men det gick inbte köpa den och senare när jag gick in och skulle testa en gång till så hade dom bytt datum.
Ska det va så svårt för ett sådant företag att skriva rätt datum?
Nu när jag ändå är här så kan jag gnälla lite över dem som har "koll" över servrarna till Black ops med, de borde väl ände ha pengafr till att skaffa något som fungerar.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Kan ju kanske vara så att dom kom på något i sista sekunden som behövde fixas... Dom är ju trots allt människor dom med och när man har med människor att göra kan det mesta hända. Och varför ska det gnällas? Mycket trevligare med en positiv attityd... tycker jag iaf

Mors o pling!

:D

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Idag så är det bort taget helt och hållet från köplistan men det står fortfarande att det ska släppas idag

och ett sånt argument att ngra sista saker ska fixas köper jag inte när det kommer till ett såndant företag som gör spelen och kartorna.

Det är liksom inga nybörjare vi snackar om trots att de inte verkar ha lärt sig något under åren gällande multiplayer.

Sorry this didn't help.

tyvärr så lider ju CoD spelen av en hel del buggar och underleverantörer som inte sköter sina åtaganden. Se bara på IW och Activision där det sket sig totalt och halva IW styrkan slutate. Vet inte hur det ligger till med treyarch dock.

(en av anledningarna till att jag bojkottar CoD spelen sen MW2)

Såg precis på Treyarch twitter att annihilation finns som dlc sen 4 timmar tillbaka. Hopps det funkar för dig

Sorry this didn't help.