Krassen

Hallo,

Ik heb een oude xbox 360 elite en heb hem veel gebruikt.

Alleen ik heb probleem. Hij maakt ronde krassen op mijn game waardoor ik het niet meer goed kan spelen.

Het lijkt alleen bij Call of duty Bo2 te gebeuren. Ik heb al 2 nieuwe Black opsen moeten kopen omdat hij het telkens weer doet.

Bij de eerste keer dacht ik dat het aan mij lag. Maar nu het al weer gebeurt is weet ik zeker dat het mijn xbox zijn schuld is.

Ik heb dit probleem nog nooit eerder bij een andere game gehad erg raar.

Maar de vraag is: Hoe krijg ik mijn geld terug voor de games? want, Voor mijn console vind ik het niet meer erg die is gewoon op gespeeld. 

Het gaat me er vooral om of ik ook mijn geld voor games kan terug krijgen.

weet iemand of hier een speciale link voor is of moet ik echt contact op nemen met live support?

Alvast bedankt!

MvG, Mij

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Als je naar Gamemaia gaat kan je de disc laten polijsten voor 5 euro. Als je een harde schijf hebt, dan kan je het spel installeren. Zo heb je alleen de disc nog nodig om het spel te verifiëren. Mocht het zijn dat de diskdrive aanhoudelijk je discs blijft slopen, kan je ook voor 90 euro je xbox laten repareren door de repaircenter van Microsoft. Dan heet hij ook weer 3 maanden garantie.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Ik heb al een nieuwe console, ik denk als ik het spel laat maken dat hij het ook niet doet want, het beeld is alleen beschadigd hij doet het nog wel alleen ik heb geen wapen meer vast en heel veel is bruin en zwart etc.

maar ik kan het altijd proberen natuurlijk!

Sorry this didn't help.

Dat gaat  naar alle waarschijnlijkheid gewoon wel lukken. Het geen waar het van leest is van de data layer en die zit onder de afdruk. Dat is dan ook gelijk het belangrijkste van de disk. De kant waar de ring is ontstaan is plastic en leest het door het plastic van de data layer af. Als de data layer zelf is beschadigd, dan is er weinig meer aan te doen.

Sorry this didn't help.