kinect problemi

salve a tutti ragazzi,ho un problema e il problema e nato da poco..... il mio sensore e entrato in conflitto con il mio controller,e se ora voglio entrare in chatt col sensore kinect, non mi funziona piu!!!! come stacco le cuffie dal controller x un paio di secondi funziona poi muore,se controllo la chatt sul mio nik la cuffia dice che è collegata ma se parlo nn mi sente nessuno, le ho provate tutte ,lasciarla scollegata x un pò con la speranza che si resettasse????  ho rimesso le impostazioni della fabrica ho controllato la privaci ma niente continua a nn funzionare,dimenticavo nel menu funziona benissimo anche nei giochi..... aiuto   vostro amico di gioco rokyefranchy. 

Translation:
Hello guys, I have a problem and the problem and nato recently ..... my sensor and come into conflict with my controller, and if you now want to get into with the kinect sensor, chatt wouldn't work anymore!!!! How to deadlift x controller headphones a couple of seconds it works then dies, if the control chatt on my nik headgear says it is connected but when I hear anyone talk, I tried everything, leave it unplugged x kinda hoping you resettasse???? I restored the factory settings I checked and cookies but nothing still nn work, forgot the menu works fine even in games ... help your friend rokyefranchy game. 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 8 Applies to:

la prego di indicare il problema in modo più chiaro?

Translation:
could you please describe the problem more clearly? 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

be il testo e chiaro e semplice,e come gia scritto su, la mia kinect e entrata in conflitto con il mio 1 controller ho risolto accendendo la consol con un altro controller e nn inserendo la cuffia al controller ora va alla perfezione, grazie lo stesso e per la prontezza  ;)

Translation:
be the text and clear and simple, and as already written on my kinect and came into conflict with my controller 1 turn on the consol I fixed with another controller and nn by inserting the headphones to the controller now goes to perfection, thanks the same and for the readiness;) 

Sorry this didn't help.

xò se mi e permesso vorrei porti altre domande riguardo al concorso rewards. ti ringrazio in anticipo.

Translation:
xò if I would leave harbours any questions about the contest rewards. Thank you in advance. 

Sorry this didn't help.

Hey there Franchy! If I'm understanding your initial post correctly, you are having trouble with your controller and Kinect sensor not working together properly, is that correct? I'm still having trouble figuring out exactly what is going on here.

Also, in regards to your last post, I'm not sure what contest you are referring too. Can you clarify for us? Thanks!

Sorry this didn't help.

ok xboxlive revords e un concorso che ti devi iscrivere,questo concorso ti fa guadagnare microsoft point gratis,e semplice ti registri e poi come fai acquisti giochi rinnovi gold musica ecc ecc ti premia con microsoft point nn so se e x tutti i paesi? cmq il mio kinect ha riscontrato dei problemi in chatt x colpa di un mio controller che ha la porta x la cuffia in corto..... la consol rilevava la cuffia attaccata al controller ma nn era.ora va da paura e formidabile come sensore!!! se vi serve qualcosa dite pure  bella ragazzi.

[Translation: ok revords xboxlive and a contest that you must subscribe, this contest makes you earn microsoft points for free, and simple you register and then how do you buy gold renewals music games etc etc rewards you with microsoft point nn know if and x all countries? cmq my kinect has encountered problems in chatt x guilt of a controller that has the target x headphones shorted ..... the consol noted headphones attached to the controller but nn era.ora goes from fear and formidable as sensor!!! If you need something ye say also nice guys.] 

Sorry this didn't help.

Hi,

If you have questions in regards to the Xbox LIVE Rewards program you can ask those here.

As far as what I'm reading here your Kinect sensor can be used as a microphone (without having anything attached into the headset portion. If you want to use a headset instead you need to purchase a headset and plug it in. A headset plugged into the controller and the Kinect sensor cannot be used at the same time, it's either one or the other.

If you wish to switch off the Kinect sensor's microphone and use your own controller permanently you can do so by following the directions here.

Translation:

Ciao,

Se avete domande riguardo al programma Xbox LIVE Rewards si può chiedere a chi qui.

Per quanto riguarda quello che sto leggendo qui il sensore Kinect può essere usato come un microfono (senza aver nulla attaccato nella porzione auricolare. Se si desidera utilizzare un auricolare invece è necessario acquistare una cuffia e collegarlo in Un auricolare inserito nel controllore ed il sensore Kinect non possono essere utilizzati contemporaneamente, è uno o l'altro.

Se si desidera disattivare il microfono del sensore Kinect e utilizzare il controller assegnato in modo permanente è possibile farlo seguendo le istruzioni qui.

Sorry this didn't help.

ragazzi forze non ci capiamo,il problema mi e sorto xchè uno dei miei controller ha un difetto nel"entrata delle cuffie,se mentre giocavo staccavo le cuffie dal controller il sensore non funzionava come microfono chatt xchè il controller risultava sempre con la cuffia attaccata!!!!! ora avete capito? il problema si e risolto cambiando controller ora se gioco e sono in chatt con la cuffia e mi viene voglia di staccarla mi parte subito il sensore kinect come microfono chatt... capito????    

[Translation: guys don't understand us, forces the issue and built me xchè one of my controller has a flaw in the "entry of the headphones if playing while disconnected, headphones from the controller the sensor wasn't working as Mike chatt xchè the controller was always with the cuff attached!!!!! now do you understand? the problem was solved by changing controller now if I play and I'm in chatt with headphones and I get the urge to pull it off I part your kinect sensor as Mike chatt ... understand????] 

Sorry this didn't help.

Hey again Franchy! Unfortunately I am not understanding you due to the translations. If the links Hassassinade provided above do not help you, I would recommend you contact us directly via chat or phone so you can speak to someone in your region. They will be able to assist you better there. Let us know how that goes, thanks!

Sorry this didn't help.