Kann keine verbindung zu Xbox-Live ausbauen!

Hallo Zusammen

Ich habe mir vor ein paar jahren eine Xbox 360 Gekauft Gebraucht und wollte mal online Spielen aber da habe ich gemerkt das sie geflasht ist wusste es aber nicht  ich habe noch nie einen flash oder diesen flash benutzt und werde es auch nicht vieleicht denken manche der redet nur und will es dann doch nutzen aber ich bin leider in diesen kauf geraten und wusste nichts dafon und nun möchte ich fragen ob es möglich ist das man die konsole wieder entsperrt.

MFG

PegasusEsel

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

I have a few years ago an Xbox 360 bought used and wanted to (play) online games but since I've noticed it is flashed (I) did not know it but I've never seen a flash or those used flash and I will not even think maybe some talk of only and it will then use it but unfortunately I'm getting involved in this purchase and (since I) knew nothing and now I want to ask whether it is possible that you unlocked the console again.

Guten Abend, PegasusEsel

Gebannt Konsolen, einmal verboten, darf nicht entbannt werden. Alle Diskussionen der verbotenen Konsolen ist im Forum 16 http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/2366.aspx so gehen Sie bitte zu diesem Forum.

Danke

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.