Kan xbox live niet annuleren.

Ik heb een nederlands xbox live account die ik niet kan gebruiken omdat ik in Australia woon. Ik heb xbox live support gebeld om de account te annuleren maar de helpdesk mensen kunnen de geheime vraag op mijn windows live account niet zien. De vraag staat ingesteld op mijn computer en ik heb er zelfs mijn password mee kunnen veranderen. Zonder de vraag willen ze niet mijn account annuleren. Ik heb niets aan de nederlandse account (ik heb al een niewe account gemaakt in Australie) en ik wil niet dubbel betalen.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Je hebt het antwoord al gegeven. Dit is validatie info zodat ze weten dat ze met de juiste persoon te maken hebben.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Ik snap niet wat je bedoelt. Ik denk niet dat je de vraag snapt. Natuurlijk weet ik dat het validatie info is, daar heb ik ook geen probleem mee. Het probleem is dat de mensen aan de telefoon geen vraag zien als ze mijn account op hun scherm hebben. Ik heb op mijn scherm de vraag staan en ik kan het antwoord gebruiken om mijn password te veranderen etc. Maar voor een of andere reden zien zij het niet.

Zonder die vraag willen ze het niet veranderen en betaal ik dus dubbel.

Sorry this didn't help.

Just because my dutch has become a little shaky over the years I'll type the problem in english for some extra clarity (hopefully)

The problem is, quite simply, that the person on the phone cannot see a securit question registered to my account. To them all they saw was that I didn't have one set up. I DO however have one set up. I've already used the question successfully before to change my password and I even tried changing the security question while I was still on the phone with xbox live support. They still couldn't see the question registered. They refuse to cancel my account without the security question, but I can't do anything about the fact that they can't see it on their end. So I'm stuck paying for a useless account simply because their system is failing somehow.

Sorry this didn't help.

Hmm.. op die manier. Misschien de vraag nogmaals eens opnieuw instellen. Of een ander WLI onder het account zetten. Wel raar dat als je een vraag hebt ingesteld dat zij dat niet kunnen zien.

Sorry this didn't help.

Ik denk dat je de nederlandse helpdesk moet bellen. Er is op de nl support site ook een tel. Nr. Voor mobiele telefoons. Kan je met hen contact opnemen?

Sorry this didn't help.

Probleem is nu opgelost. Ik heb mijn windows live ID veranderd en dat lijkt gewerkt te hebben. (ik had trouwens de nederlandse helpdesk gebeld)

Bedankt voor de help.

Sorry this didn't help.