Kan niet meer updaten/=.

Goededag.

Heb al 2 maanden lang ongeveer dat ik games niet meer kan updaten, ik dashboard ook niet. Dashboard update kan ik dan wel downloaden via xbox site, maar game updates niet. En kan daardoor dus ook niet online spelen met mijn nieuwe games.

Dit is mijn 2de xbox, ik heb de allernieuwste zwarte met 250 gb hd. 

Is er een fix hier voor ofzo? Ben al weken aan t rondkijken, kan niets vinden behalve dat ik ehm moet opsturen.

Nadeel is, ik woon kraak. En verhuis nogal regelmatig, dus ben bang dat als ik ehm opstuur ik later niet meer op t zelfde adres woon en dan problemen ga krijgen met het terug krijgen van me Xbox. Hoorde namelijk dat 't wel 3-4 maanden kan duren voordat je ehm terug ziet.

Support van xbox heb ik ook niets aan, heb cache al opgeschoond en alles. 

En iemand stelde voor dat ik zou vragen op twitter, omdat die lui altijd snel reageerde.

Maar daar word ik keihard genegeerd, en antwoorden ze liever alleen op mensen die simpele dingen vragen als release dates voor bepaalde dingen...

Pff.. en dit nu, terwijl ik BF3 heb ge-preorderd en die dus niet online kan gaan spelen als ie uit is. 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Ik weet niks van dit probleem maar je hebt je xbox binnen 2 weken terug als je em opstuurt

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Oh dat valt reuze mee.. mischien dat toch maar doen dan, kan ik tenminste weer online met de nieuwe releases eind dit jaar.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.