Internet

Jeg har en Xbox 360 med antenne for trådløst internett. Den siste tiden har det vær slik at når jeg slår på Xbox'en er jeg tilkoblet nettverket, men nettverksstatus er ukjent og har da ikke internettilgang. Jeg må da teste tilkoblingen til Xbox Live for å fikse problemet. 

Hva kan jeg gjøre for å slippe denne tidtagende prosessen og heller bli koblet til internet/Xbox Live når Xbox'en slås på?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Hej Gro!

Kan du prova med att dra ur strömsladden för ditt modem och router i några minuter. Koppla in modem och vänta 1 minut för modemet att ansluta till Internet. Gör samma sak med routen. Starta din Xbox och återställ din Xbox nätverksinställningar till standard inställningar.

Gå till Xbox nätverksinställningar och välj Configure Network. Välj Additional Settings och Restore network settings to factory defaults. Konfigurera trådlös anslutning för din Xbox.

Prova och se om detta hjälper. 

Lycka till! 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hei! :)

Etter en del prøving fant jeg en løsning som endelig fungerte. "Første konfigurering: Start den opprinnelige systemkonfigurasjonen". Nå har jeg ENDELIG nett med en gang jeg slår på. Men tusen takk for svar! :D

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.