interne Festplatte

Hallo,

ich stelle mir folgende Frage:

ich möchte mir eine interne Festplatte mit 250Gb kaufen, nun ist mir bei der Suche im Internet schnell aufgefallen das recht viele nicht originale Festplatten verkauften werden. Riskiere ich einen Bann wen ich einfach eine Festplatte benutze die vllt nicht direkt aus einem Microsoftshop stammt?!

[Translation:

Hello
I ask myself the following question:
I would like to buy an internal 250 GB hard drive, now is that when searching in the Internet quickly I noticed quite a few non-original disks are sold. Am I risking a ban wen I just a hard disk using the vllt comes not directly from a Microsoft shop?]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Hallo,

Ich spreche Englisch, so werde ich versuchen, dies für Sie einen Übersetzer zu beantworten.

Sie können Hardware von Dritten zu verwenden, sofern sie nicht anders funktionieren als in keiner Weise offizielle Microsoft-zertifizierte Hardware. Beachten Sie jedoch bitte: Verwendung von inoffiziellen oder nicht lizenzierter Hardware oder Zubehör (Festplatten, etc.) erfolgt auf eigene Gefahr und die Garantie erlischt. So ist es am besten, um von Microsoft oder einem autorisierten Händler kaufen.

[Translation:

Hello
I speak English, so I'll try to answer a translator for you.
You can use hardware by third parties, unless they otherwise function as Microsoft certified hardware official in any way. However please note: use of unofficial or unlicensed hardware or accessories (hard drives, etc.) is done at your own risk and the warranty will be void. So it's best to order from Microsoft or an authorized reseller to buy.]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.