Helpe-me (Brazilian) Brasileiro pedindo ajuda

Meu Xbox 360 Slim 4GB está tendo um problema eu ligo ele jogo DEMO's mexo a vontade e fica tudo OK

porem quando eu coloco um CD para jogar, no meu caso Call Of Duty Ghost ele fica cerca 1 hora depois desliga depois que eu ligo ele fica 10 minutos e desliga depois 5 minutos e desliga..

Isso somente quando jogo com CD de games alguém sabe a causa disso?

My Xbox 360 Slim 4GB is having a problem I call it I move the game DEMO's will and everything is OK

however when I put a CD to play in my case Call Of Duty Ghost it is about one hour after I turn off after 10 minutes and he gets off after 5 minutes and shuts ..

This only when playing CD games with anyone know the cause of it?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

me dizer se eu estou recebendo esta correta toda vez que você colocar em um jogo (que é um CD) que se fecha sem aviso? ou algo mais?

Computer person... also a Mopar technician.
CEO of Independent LLC

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Tipo eu instalei o Call of Duty ( o único game que tenho pois acabei de comprar o console )

instalei no próprio console ai to jogando de boa ai ele desliga mais isso acontece só com o cd instalado no console peguei um pen drive instalei nele e não parece esta ocorrendo esse defeito '-' mais isso quer dizer que se eu instalar um game na memoria do console vai fica desligando?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.