HELP! MW3 kan niet gelezen worden "unrecognized disk"

Hallo forum ,

Ik heb vandaag mw3 gehaald bij gamemania , ongelooflijk veel zin om het te spelen maar me xbox pakt hem niet.
Hij pakt alle spellen ( bijv. mw2 , cod bo , halo 3 en reach , readeadredemption ) , maar alleen bij mw3 doet hij moeilijk.
Ik heb zon beetje alles geprobeerd wat op google/xboxlivesupport/youtube als oplossing wordt aangeboden maar niks helpt...
Ik ben naar een kameraad van me gegaan en heb m daar geprobeerd en daar pakte de xbox 'm in een keer..
Ik zag op facebook dat een vriend van mij het zelfde probleem heeft maar hij is niet te bereiken...

Heeft iemand het zelfde probleem en/of weet een oplossing voor dit probleem ?

PLEASE HELP ME !! ik sta op t punt om morgen een nieuwe xbox te halen.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

Hoezo gamen is verslavend :P

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

[quote user="gosse050"]Hallo forum ,

Ik heb vandaag mw3 gehaald bij gamemania , ongelooflijk veel zin om het te spelen maar me xbox pakt hem niet.
Hij pakt alle spellen ( bijv. mw2 , cod bo , halo 3 en reach , readeadredemption ) , maar alleen bij mw3 doet hij moeilijk.
Ik heb zon beetje alles geprobeerd wat op google/xboxlivesupport/youtube als oplossing wordt aangeboden maar niks helpt...
Ik ben naar een kameraad van me gegaan en heb m daar geprobeerd en daar pakte de xbox 'm in een keer..
Ik zag op facebook dat een vriend van mij het zelfde probleem heeft maar hij is niet te bereiken...

Heeft iemand het zelfde probleem en/of weet een oplossing voor dit probleem ?

PLEASE HELP ME !! ik sta op t punt om morgen een nieuwe xbox te halen.
[/quote]De problemen rondom MW3 zijn er een aantal van bekend, en sommige problemen worden nog onderzocht. Er is zelf een speciale topic gemaakt voor deze game. Kijk eens hier naar. Post anders je problemen aldaar. XboxSupport kijkt daar met je mee op dat forum. http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/2368.aspx

Sorry this didn't help.

Wat mij betreft gooi je hier de bom neer in deze topic.

Wetende dat ik daar niet op ga reageren omdat ik het me wel kan voorstellen lang gewacht te hebben op die ene game, dan is die er eindelijk en dan doet tie het niet!!!

Dat is natuurlijk kwalitatief uitermate teleurstellend te noemen dus reageer gerust, maar hou het wel netjes en binnen de regels. En vergeet vooral niet inhoudelijk te reageren op het gegeven forum die in de support forum staat. Maar hou het daar vooral bij de inhoud anders kunnen ze je ook niet helpen. Zij geven de info weer door aan de gamemaker zodat er aan een oplossing gewerkt kan worden.

Mijn reactie is op dit alles is, en dat heb ik wel eens vaker uitgesproken, dat gamemakers met iets meer zekerheid hun game moeten vrijgeven als ze er voor 98% achterstaan bugvrij te zijn. Een spel zoals de series van COD ziet er grafisch altijd het zelfde uit, en komen er steeds meer dingen bij dan zou je bijna verwachten dat dit niet zoveel problemen zou moeten geven. Toch?

Ik zou er dan ook meer achter staan als men eerst de game onder een beta enorm gaan testen, (die trend zit er nu toch al aan te komen naar het recente verleden gekeken zoals Gears en Battefield) de update in elkaar draaien, en dan pas je game uitbrengen.

Sorry this didn't help.