headset/spraak probleempje

als ik met mensen praat tijdens het gamen, in de chat of in de party, schijnen er stukken weg te vallen van wat ik zeg zodat ik eigenlijk geen fatsoenlijk gesprek meer kan hebben, ik heb al een nieuwe headset (standaard xbox 360 headset, de goedkoopste zeg maar)  gekocht maar het probleem blijft hetzelfde. ligt het nou aan die headset? of aan mn controller, die ook al best oud is en standaard aan de oplader zit anders valt ie uit, of aan mn internetverbinding misschien? weet iemand daar iets over? groetjes....

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to:

[quote user="o MRS EVIL o"]harry, wie is je internet provider?  ik heb nu upc.  hiervoor had ik adsl en nooit problemen gehad met gamen en spraak, zou het daaraan kunnen liggen vraag ik me dan af?[/quote]Hebben alles via KPN hier in huis... Maar zoals ik al aangaf betwijfel ik het of het aan de verbinding ligt. Heb namelijk eens de headset in een andere controller gestoken en dan lijkt het probleem verholpen te zijn.

Het headset in combinatie met een hele oude controller gaf helemaal geen signaal meer, dus ik leg het probleem tot nu toe bij de controllers.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

dank voor jullie input! ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe controller.

Sorry this didn't help.

Succes!
Soms loont het om de aanbiedingen in de winkels in de gaten te houden.
Je hebt dan al snel 20 tot 10 euro korting op een nieuwe controller.
Die controllers kosten al 40-50 euro dus dat is nog best een investering!  ;-)

Greetz 

Sorry this didn't help.

Ik los het meestal op door m'n modem en router even opnieuw te starten. De poorten staan bij mij niet op vaste poort nummers open maar met uPnP aan. Omdat er bij mij ook een thuisnetwerk dash werkt staan die poorten vast. Na opnieuw starten staat alles weer recht en kan ik gewoon weer optimaal in de party's kletsen. Vergeet niet dat in uPnP stand 'bad users' IP adressen af gaan om te zien welke poort er open staat. Of als je een een of ander download programma gebruikt dan kan het wel eens zijn dat je modem met hardware firewall reageert. dat houd de firewall wel tegen maar hersteld de poort niet. De poort is dan wel verstoort. Dat kan dan zomaar even de poort zijn geweest waar je xbox normaal gesproken gebruik van maakt. Ik hoop dat het iets helpt.

Sorry this didn't help.

Ik kamp met het zelfde probleem, en tot dusverre heb ik nog geen oplossing gevonden... Meerdere controllers geprobeerd, maar geen succes. Headset is nog vrij nieuw, dus lijkt me ook sterk dat het daar aan ligt.

Zat zelf ook te denken dat het aan mijn internetconnectie kon liggen, maar chatten via de pc gaat wel gewoon vloeiend, dus dat sluit ik ook uit.

Misschien iemand anders wat dit zelfde probleem heeft ervaren, maar wel heeft kunnen oplossen??

Sorry this didn't help.

harry, wie is je internet provider?  ik heb nu upc.  hiervoor had ik adsl en nooit problemen gehad met gamen en spraak, zou het daaraan kunnen liggen vraag ik me dan af?

Sorry this didn't help.