HD de XBOX SLIM DE 120GB

Meu xbox slim é de apenas 4gb e queria comprar um hd para ele pois 4gb nao é o suficiente, e estava procurando um hd para comprar e me deparei com um de 120gb e queria saber se realmente existe o hd orginal para xbox de 120gb pois o preço é mais em conta para mim . . . obg pela atençao!

[TRANSLATION:

My xbox slim is only 4 GB and wanted to buy a hd for him because 4 GB is not enough, and was looking for a hd to buy and I came across one of 120 GB and wanted to know if there really is the original hd for xbox 120 GB because the price is more affordable for me ... obg by attention!] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

Olá, não há 120GB discos rígidos oficiais para o console slim. O disco rígido que você está olhando foi modificado para atender o console magro e violaria os termos de uso. Isso poderia levar a uma proibição console.

-

Existem apenas dois discos rígidos oficialmente para o console magro, 250GB e 320GB.

-

Por favor verifique este link para as possíveis conseqüências do uso de um disco rígido modificação em seu console slim.

-

forums.xbox.com/.../4558.aspx

-

Translation

-

Hello, there are no official 120GB hard drives for the slim console. The hard drive you are looking at has been modified to fit the slim console and would breach the terms of use. This could lead to a console ban.

-

There are only 2 hard drives officially for the slim console, 250GB and 320GB.

-

Please check this link for the possible consequences of using a modified hard drive on your slim console.

Bananas !!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.