Halutaan kunnon pelaajia pelin Call Of Duty - Black Ops - Zombies - Ihan mihin tahansa mappiin!

Terve!

Tässä puhuu nyt D3X1T3R , ja oon nyt ekan kerran täällä foruumeilla, koska päätin tehdä niin.

Eli nyt asiaan. Mua on yksinkertasesti alkanut " VITUTTAMAAN " se , että kun pelataan Zombie modea, kaikilla on hyvät Aseet sun muut asiat, Ja sitten kun jotain tapahtuu ei nää ylä kulmassa kun: ( joku ) has left the game!

toi on niin ärsyttävää , ja jos täällä suomi maailmassa on edes 3 pelaajaa jotka ei lähde kesken pelin ( ja on hyviä ) , voi pyytää minua kaverikseen.

en siis sano että itse olen PRO , mutta se tosin riippuu yhteydestä miten hyvin pelaan, osaan tietysti pelata myös 3 tai 2 palkin yhteydellä, mutta parhaiten pelaan kun on 4 palkkia.

Oon päässyt parhaimmillaan Ascencion:issa Roundiin 52 Solossa, Tein itsarin koska oli tylsää.

Shangri-La:ssa johonkin 15-20 ( koska mun mielestä se on vittumaista kun pätkii netti ´+ siinä on Five kentän tapaiset zombiet, kuten myös Call Of The Dead:issa )

En siis tarkoita että kaikilla olis huono netti olemaan hosti, vaan onhan se vähän niinkun mun syy koska meillä käytetään tällä hetkellä Netti-Tikkua Internetin lähteenä.

Ei camppereita sitten jos löytyis kiitos, Ja mä yleensä en juokse niitä zombeja pakoon koko ajan  vaan teen kaikista selvää heti.( kuten kaikki muutkin yleensä, mutta onhan niitä nähty että jos olis 20 zombia, kaverit lähtee kuset housus haneen ) .

eli jos ketään löytyy voi lähettää Kaveripyynnön, Olen myös katsomassa täällä että tuleeko mitään kyssäreitä ja semmossii jutskii.

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

jooh. pääsi tää mun juttu unohtuu jo :)

Laitappa kutsua tulemaan niin eiköhän jossain välissä kerkee pelaamaan.

jepjep

Mie voisin kans jossai vaiheessa pelailal zombia jos pelaajia löytyy, eli laittakaa vaa kutsua tulemaan. Ni eiköhän sitä tule sitte pelailtua

Joo ei taida täält suomest löytyy yhtkää pelaajaa joka ei rage quittaa.. Capital yks niist.

joo mä lähetän kohta kaveripyynnön, kun kaverit on pelannu pelinsä loppuu tossa. kiva et löyty ees yks :D

Voit pyytää mut

. Ite oon nyt mummulla ja Papalla, mut 4 päivän pääst kotona. Voitas pelata. Oon päässy kinos yksin 43 roundii, mu lopetin koska mul oli nii hemmetin tylsää! Ascensionis oon päässy 37 roundii yksin. Call of the deadis oon päässy 28 yksin mut sain sen 5 päivää sit. Fives oon päässy kaverin kaa 26 ja yksin 31. Et pyyä vaa  kamuks. Ps. oon ittekki hankkinu kunnon zombipelaajii!

Mut voit pyytää. Ite oon nyt mummulla ja Papalla, mut 4 päivän pääst kotona. Voitas pelata. Oon päässy kinos yksin 43 roundii, mu lopetin koska mul oli nii hemmetin tylsää! Ascensionis oon päässy 37 roundii yksin. Call of the deadis oon päässy 28 yksin mut sain sen 5 päivää sit. Fives oon päässy kaverin kaa 26 ja yksin 31. Et pyyä vaa  kamuks. Ps. oon ittekki hankkinu kunnon zombipelaajii!

ja  samalla jos saisin vaikka kunnon tiimin tekemään sen Shangri-La easter eggin , niin olis guud :)