Großes Problem

Hallo,

Folgende Probleme:

Meine XBOX erkennt ihre Festplatte nicht mehr also hab ich mir ein 16GB USB Stick(FAT32) gekauft mein altes Profil(PunkgoesPop) runtergeladen nachdem ich den USB konfiguriert hab. Alles ok die XBOX hatt es runter geladen, alles funktioniert, 14GB frei und ich kann speichern und ich hab dann natürlich direkt 3Monate XBOX Live eingelöst. Dann hab ich die Nacht durchgespielt und hab sie ausgemacht . Als ich wieder Spielen wollte wollt ich mich mit meinem Profil anmelden und da stand 0 Profile und der USB stick wurde nicht erkannt. Dann hab ich wieder den Stick konfiguiert das Profil runter geladen und alles klappt wieder auser wenn ich zB "Meine Spiele" oder in den Spiele Marktplatz möchte da kommt dann der Fehlercode "7fffffff-00000000-00000000".

Eine Festplatte möchte ich mir eigentlich nicht kaufen da sie mir eindeutig zu Teuer ist.
Meine XBOX wurde ganz langsam beim Starten manchmal hat es sogar 10min gebraucht bis das XBoxzeichen weg war.
Und irgendwann wurde die Festplatte dann auch garnicht mehr gelesen nachdem ich die formatiert habe.

Langsam habe ich genug den meine PS3 hat YLOD bekommen (nach 4Jahren) und die XBox versagt nun auch langsam.

Hoffe auf schnelle und gute Antworten

MfG Dennis

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

TRANSLATION (Google):

Hello,

Following problems:

My XBOX recognizes their hard drive is no longer so I have got a 16GB USB flash drive (FAT32) purchased downloaded my old profile (PunkgoesPop) after I have configured the USB. Everything ok the XBOX hatt it downloaded, everything works, 14GB free and I can save and then of course I'm right 3months XBOX Live redeemed. Then I played through the night and they have identified. When I wanted to play again I want to sign in with my profile and it said 0 profiles and the USB stick was not recognized. Then again I have to stick the profile konfiguiert downloaded and everything works again when I come auser eg "My games" or games in the marketplace wants because then the error code "7fffffff-00000000-00000000".

A hard drive I want to buy because it is not really clear to me Expensive.

My XBOX has been very slow to start sometimes it is even used to the Xbox 10min mark was gone.

And eventually, the hard drive and then not at all read more after I've formatted the.

Slowly, I've got enough to get my YLOD PS3 has (after 4Jahren) and the XBox now slowly fails.

Hope for quick and good answers

Best regards Dennis

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hello

Sounds like your Xbox is failing, if you have warranty I would suggest booking a repair.

Klingt wie die Xbox schlägt fehl, wenn Sie Garantie würde ich vorschlagen, Buchung einer Reparatur haben.

support.xbox.com/.../repair-process

Sorry this didn't help.

what if it's true I'll buy any new ones!

The console is about 4 years old and has been used vonmir one year and my brother a year or they just stood around.

how expensive it will be about? if it is too expensive I'll go back to my ps3 and I can reprecipitation xbox live gold membership to "freeze" or?

(GOOGLE)

Sorry this didn't help.

But what I find very funny is when I take the other usb stick because I've always played in the offline profile remained on it and always remained auch.aber the stick has only 4GB so I bought me a 16gb stick

. at the 4gb stick but I have not loaded my old profile

Sorry this didn't help.

It's quite possible that the USB Flash Drive you are using the 16GB one is not working correctly with XBOX Live. If you are saying that the 4GB USB Flash Drive is working correctly, then please try to download your profile on the 4GB stick and see if it does the same thing as the 16GB. If it doesn't then you know that the culprit was the 16GB Flash Drive and not the XBOX 360.

Sorry this didn't help.

now the 16 gb stick works o.o sometimes the 16gb works sometimes not

i  bought the stick yesterday

Sorry this didn't help.