gir opp

Etter å ha latt xboxen min støvet ned i snart 1 år uten å ha skrudd den på så tenkte jeg at kanskje jeg skulle gi den en sjanse. 

Har spilt PS3 fast i 2 år nå.

Så jeg skrur på xboxen og fikk lyst til å kjøpe både crysis 1 og 2 via games on demand, men så får jeg selvfølgelig ikke betalt selv om alt er ritkig satt opp.

Får opp error: 8C010003.

Dette gir meg egentlig kanskje greit svar om at xbox er uinteressant for meg og spille xbox når dette er det første jeg møter.

Kommer nok ikke til å fornye mitt gullmedlemskap igjen, har nå bare 3 små grunner til å beholde xboxen.

1. Fullføre Gears of War 3

2. Halo Combat Evolved Anniversary Edition

3. Halo 4 (er mega Halo fan) 

Ellers så vil jeg si takk for meg Microsoft

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

du får en feilmelding, også gidder du ikke mer?

hade!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Har det samme problemet selv.Har ikke brukt 360'n på over et halvt år og tenkte at nå som GOW3 er her skal jeg få meg et gullmedlemskap igjen,men nei da.Får samme feilmeldinga som deg når jeg prøver å kjøpe et gullmedlemskap :/ Etter at dette dritet har vært det samme i tre uker prøvde jeg å kjøpe et gullmedlemskap gjennom xbox.com.Funker det? Nei, selvfølgelig ikke

>:( På min konto her inne på xbox.com står det at jeg har et gullmedlemskap,mens min konto på selve 360'n står det at jeg fortsatt har Xbox Live free(sølvmedlem).Får ikke spilt mp live eller chatta og alt er som et sølvmedlemskap(free) på xboxn.Bortkasta penger spør du meg...Har vært veldig veldig mye feil med selve xbox360 maskina og Live'n siden jeg kjøpte min første xbox360 i 2006 så begynner å bli meget lei microsoft dritet.Nå får dem jaggu sjerpe seg >:(

Sorry this didn't help.

Viste seg at det tok en liten stund før det registrerte at jeg hadde gull så nå er det iorden,men gikk glipp av et tilbud på 63kr for 3 måneder gull pga av live'n ikke funker som den skal =/

Sorry this didn't help.