Geen beeld, wel geluid?

Hey, ik heb op dit moment een probleem met mijn Xbox.

Toen ik hem vanochtend opstartte, deed de Xbox het nog normaal
Hij ging aan, begon met Fifa op te starten, kwam bij talen selectie, maar toen ik Nederlands koos sloot de Xbox af en startte hij opnieuw op, alleen ditmaal zonder beeld.

Ik heb al op internet rond gekeken, maar daar vind ik alleen maar dat ik hem op moet sturen en dat soort dingen. In andere woorden; dat het een hopeloos geval is.
Het probleem daarvan is echter dat ik dit probleem al eens eerder heb gehad, het volgende probleem? Ik heb geen idee meer wat ik toen heb gedaan om hem weer aan de praat te krijgen :$

Ik heb die kabel voor tv trouwens gewoon op tv staan en niet op hdtv, daar ligt het dus niet aan.

Met voorbaat dank,

DahDutcher

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 54 Applies to:

Zodra je de helpdesk belt gaan ze sowieso vragen of je de Xbox al met een andere kabel hebt aangesloten op je TV, of een andere ingang op je TV hebt geprobeerd.
Heb je de Rood/Wit/Geel stekker al eens op je TV aangesloten. (zonder scart)...

Enfin, het blijft wel raar.
Ik heb dit ook ooit gehad, toen was mijn grafisch geheugen gecrasht. Weinig aan te doen, enkel opsturen en hopen dat je nog garantie hebt.
Zie anders de thread boven aan die forum met 'NOTIFICATION' erbij, daar vind je verder antwoord op veel vragen!

Greetz 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Zit Het video- stekkertje er goed in?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.