Gebanned

Ik wilde gister mijn xbox op starten en ik zag dat ik niet ingelogd was op xbox live, terwijl ik zeker wist dat ik nog live had tot eind september. Ik probeerde in te loggen en toen kreeg ik een bericht, dat ik gebanned ben van xbox live omdat ik de 'terms of use' heb geschonden. Het rare is dat je niet kan zien voor hoe lang je bent gebanned en ook niet waarvoor je bent gebanned. Ik weet ook zeker dat ik niets verkeerd heb gedaan, ik heb namelijk geen omgebouwde xbox, scheld nooit in game chat, speel geen games voor de release datum enz.. Kan iemand mij vertellen wat ik nu doen moet om weer normaal op live te kunnen of weet iemand of er een mogelijkheid is om ergens te zien waarvoor ik ben gebanned en hoe lang.

Alvast bedankt

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 14 Applies to:

Dat staat als het goed is in de email die ze je verzonden hebben. Zo niet dan kan je dat navragen bij één van de XBLPET team leden op het support forum via: forums.xbox.com/.../41.aspx Meer info kan je vinden via: www.xbox.com/.../consoleban Voor de rest kunnen we je met deze vraag niet verder helpen.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.