Gears 3 Extra multiplayer character (Griffin)

Voor wie het heeft gemist (staat op de gears 3 forum) . Epic heeft een facebook pagina waar je lid van **** worden(like).

Leden krijgen bij het lid worden gelijk een dlc code om Griffin te unlocken. 

Gewoon de code op xbox live invullen en klaar is kees!

Link

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Zo te merken geen Social media gebruiker...

maar je hebt gelijk wat betreft dat bedrijven massaal gebruik maken van social media waarvan de één misbruik maakt, de ander er een puinhoop van maakt, maar er zijn ook zat goeie.

Ik heb ook eigenlijk alleen facebook om dat soort dingen te kunnen doen. Niet alleen voor Gears maar ook bands of bedrijven (in mijn geval alles wat met programmeren te maken heeft) of waarin je uitgenodigd word in een live chat of exclusief content. Facebook is dat te gaat gewoon van de buitenwereld af te sluiten dus verder dan dat besteed ik er ook voor de rest geen aandacht aan. Maar het ontvangen van specials is wel stoer gedaan zo.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Het lijkt tegenwoordig wel een trend te worden dat ontwikkelaars extra's gaan aanbieden via Facebook (oftewel: Sociale media) of ligt dat aan mij?

In ieder geval is dit een ontwikkeling die ik niet erg kan waarderen, met als reden dat ik geen Facebook e,d. speciaal aan ga maken voor zo'n ingame extraatje. Dus helaas geen Griffin voor mij.....

Sorry this didn't help.

Geverifieerd

Je moet wel facebook hebben en de page op 'like' hebben geregistreerd. Dan pas werkt het. Dank voor het delen.

Sorry this didn't help.