Gamertag Email wechseln

Hallo,

Mein Gamertag Fykon221 ist zu einer Googlemail adresse angeknüpft welche ich zu einer Live email adresse wechseln will.

Ich gehe ins xbox menü,konto,kontosicherheit,microsoftkonto ändern.

Ich gebe erst meine jetzige email und das aktuelle paswort ein.

Danach gebe ich die neue Email Adresse und das neue Passwort ein.

Nachdem lädt das System und ich kriege die option " ja,einverstanden" welche ich auch an klicke. Wen ich das mache kommt diese Fehlermeldung:

"Wir können ihr Microsoft Konto leider jetzt nicht ändern. Für weitere Information gehen sie zu xbox.com/AccountSwap"

ich habe das mit 3 neuen emails versucht was aber nicht geklappt hat. (keine von dieser Emails hatte einen Gamertag)

Nun will ich mich mit diesem Account mich bei Xbox one anmelden was aber nicht klappt weil dieser account mit einer googlemail verknüpft ist.

Danke!

Mfg Philipp

[TRANSLATION:

Hello
My Gamertag Fykon221 is to a Gmail address attached to which I want to go to a live email address.
I'm going to change in the xbox menu, account, account security, microsoftkonto.
I enter paswort until my current email and the current.
Then I enter the new email address and new password.
After loading the system, and I get the option "Yes, I agree" which I also click. Wen I do get this error message:
"We can not unfortunately now change your Microsoft account. For more information, go to xbox.com/AccountSwap"
I tried this with 3 new emails what but that didn't work out. (none of these emails had a Gamertag)
Now I wants to join me one with this account on Xbox what but doesn't work because this account with an associated gmail.
Thank you!
Mfg Philipp]

Question Info

Last updated July 5, 2018 Views 1 Applies to:

Habe genau das Selbe Problem und bitte um Antwort

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.