Game progress försvunnit! Snälla hjälp mig!

Hej, jag köpte Gears Of War 3 första dagen det kom ut. Har nött det cirka 30 timmar. Så jag har låst upp massor av achievments, weapon skins, karaktärer med mera. Min xbox live connection fungerade inte så jag körde utan att vara inloggad till live, men ändå inloggad till min vanliga profil, som har live och allt bara att det inte fungerade för stunded.

Idag fick jag xbox-live att fungera, så jag skulle äntligen få köra GoW3 multiplayer. När jag ska ansluta till live står det att det var längesen jag var ansluten och måste "recover gamertag", inga konstigheter tänker jag eftersom jag gör så varje gång när jag ska spela hos vänner på deras konsoler etc.
    Så jag gör det, men sen när jag startar spelet är ALLA MINA FRAMSTEG BORTA! Det är som första gången jag satt in skivan, inga banor klarade, jag är level1, (jag var 13 eller 14). Inga collectibles eller nånting inga achievments. Jag loggar in här på xbox.com/xbox.se för att där finns det ändå kvar tänker jag, men NEJ allt borta. Inte heller under "My xbox" > "memory", på min konsol finns nån savefile eller nått.

Finns det nått sett att ta tillbaka detta? Jag hade spelat i cirka 30 timmar så det känns lite surt att behöva köra om! Jag uppskatar all hjälp, kanske ska jag ringa support (?)

Tack på förhand, Anton.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 28 Applies to:

Tror inte det finns något du kan göra.

När du väljer recover gamertag så får du tillbaka din profil som den var senast du var online. Allt du gjort offline skrivs därför över.

Riktigt surt när det blir så, men du är varken den första eller sista som råkar ut för det.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Som SickGeneration säger, det finns tyvärr inget att göra nu. Spelar du offline och gör massa framsteg och plockar achievements ska du ALDRIG använda Recover Gamertag. Då du gör det hämtar du ju den information som du senast har sparat på Microsofts server. Om du har spelat utan att först uppdaterat uppgifterna på Microsofts server så kan de ju inte veta vilka framsteg du gjort, utan skriver därför över dina offline framsteg.

Så det är tyvärr bara att börja om. :(

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.