Full House Poker - Marketplace

Hi.

Ik ben een Texas Hold'em speler van het eerste uur. Althans, op de Xbox. Ik wordt alleen een beetje moe van de cheaters in de tournaments. Daarnaast is een tournament pas leuk als je er moeite voor moet doen. Dus meer dan 8 spelers ! Ik was dan ook blij dat Full House Poker aangekondigd werd.

Maar helaas, Windows Phone integratie gooit roet in het eten, omdat deze nog niet 'localized' is!

Nou hoop ik al een tijdje dat deze game eindelijk officieel te downloaden is op de NL marketplace. Ik vertik het namelijk om de game meerdere keren aan te schaffen. Ik heb nl binnenkort weer een tweede console in huis, maar de onofficiele methode zorgt er dan waarschijnlijk voor dat ik alleen op de console waar ik de game heb aangeschaft, deze met een ander account kan spelen. Dat is voor mij niet goed genoeg.

Ik heb nog nergens gezien of deze game uberhaupt nog in de NL marketplace beschikbaar gaat komen, en zoja, wanneer.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Ik denk niet dat ze dat nu nog gaan doen. Heb er ook niets meer over gehoord.

Maar we moeten maar blijven hopen. Texas hold 'em is ook 1 van mijn favoriete games!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.